Zambetul e cea mai frumoasa arma ,atat pentru prieteni cat si pt dusmani!!!!

Posted: 11/05/2011 in [1] :X:xx

ce inima de gheatza ai in tne , de gheatza sunt si eu my inghetat si pe mne

Am nevOie d cineva da’ n’am nevOie de Oricine….eO am nevOie dOar de cei kre au nevOie de mine.

 Unii spun ca`s dulce.. altzii ca nu`s rea deloc.. dar asa cum sunt.. la multzi inima am frant 😉

Zambetul e cea mai frumoasa arma,atat pt prieteni cat si pt dusmani!
Personalitatea ma scapa de greu ..Pt q ce`i frumos .. Ii place si lui Dumnezeu.
Pentru cine m`a acuzat c`as fi uitat de unde am plecat, ma faci sa rad, niciodata n`ai stiut de unde am inceput 😉

Noi 2 ne intelegem asa de bn..Deoarece Iubim Acelasi Lucru..Adica Pe Mn

O fata poate ierta cateodata un baiat care incearca sa o seduca,dar niciodata pe baiatul care rateaza o ocazie atunci cand i se ofera

Iubitule…Hainele si bijuteriile mi le cumpar singura ! De la tine vreau doar Respect 🙂

…S-a ales scrum, praf,
Lacrimi, strigate, nestire
Am ramas doar eu,
Tu nu ,
Sunt doar eu
Cu mine
Singura privire…

…E tot ce ne ramane,
Un suflet ravasit
cand prietenul cel bun ne joaca farse.
Tresarim la vorbe grele
Cand totul s-a sfarsit

…Avem doar lacrimi si degetele arse.
Ne-am ars cand am crezut
Un joc de minciuna
Un nou inceput
Ne-am ingropat vise, sperante,

…Fum prea scrum se stinge tot
Acum o prietenie moare
Nu mai poate respira
I-ai luat tot oxigenul
Prin tradarea ta….

…E tot ce vreau sa spun
Acum ca sunt tot fum
Innecat in alcool murdarit de scrum
De la tigara prieteniei
Care s-a fumat
De la zile negre
Ce intr-una s-au aratat
Am uitat sa rad
Am uitat sa traiesc
Am uitat sa uit sa nu mai privesc in trecut
Caci doare
Trecutul linistit l-am pierdut si doare
Flacara se stinge
N-ai stiut s-o tii aprinsa
Si ai dat vina pe mine
Mai bine taci si asculta tot ce am de zis inchide ochii
Deschide-ti mintea sa simt ce am de zis
Mai bine plec sau nu
Mai bine pleaca din mine
Esti doar o pata imbacsita in cuvantul”prietenie”
Am ramas doar eu,
Tu nu
Sunt doar eu cu mine …
Singura privire


…Prin geamuri fumurii,
Dupa draperii,
Ascundem o iubire goala,
Nu te face,
Ca totul e perfect…
Dar aparentele inseala!

…Fara tine nu sunt eu
Nu-mi face bine
M-ascund in mine

Tot m-indepartez mereu
Cand fug de mine
Ajung la tine iar
Ma lupt cu toti ,dar in zadar-…Principii fara sens oameni ciudati
Multi ziaristi corupti sau mult prea versati
Scandaluri mari ce m-au durut
Prea multe am trait prea multe am vazut

..10 vorbe 9 le-am auzit viata mea a fost un
Spectacol
Din 10 fapte 9 eu le-am trait nu astept decat un
Miracol
Din 10 vorbe 9 le-am auzit viata mea a fost un
Spectacol
Din 10 fapte 9 le-am trait nu astept decat un
Miracol

…Nu mai ai cu ce sa ma uimesti
Am simtit orice senzatie in viata mea
Nu ma poti impressiona

…ma iubeste cineva
~moare de gurita mea

~ma iubeste, stiu io cine~

~si-ar da viata pentru mine~

~ma iubeste ma iubeste~

~fara mine nu traieste.~

…am cea mai dulce gurita cu parfum de garofita

talent si mare finete catalog de frumusete
am gurita parfumata dulce ca o ciocolata

…O data mi-ai jurat
Ca n-o sa ne despartim
Dar astazi ce pacat
Atat de rau ne dusmanim

…Azi mi-ai aratat
Cine esti defapt
Tarziu am inteles:)
Pe cïne am ales

…Ma uit la POZELE CU NOI
Si as da timpul inapoi…
Sa vad unde am gresit
Si de ce ne-am despartit

…Ma tot intreb de ce te mai iubesc…
Nici un raspuns eu nu gasesc…
Chiar de nu esti in preajma mea
Eu te iubesc si in lïpsa ta…

 
…Care dintre noi a gresit
Care dintre noi a mintit
Care dintre noi e vinovat
Pentru tot ce s-a intamplat ?

…Toate visele frumoase in viata mea s-au spulberat
Ma intreb si nu gasesc raspuns cine e oare vinovat
Mult am mai crezut in vorba ta
Erai singur in viata mea care nu credeam ca va trada 😦

… :XEu de as avea lumea la picioare
Fara tine n-am nici o valoare.

De-as avea cerul cu stele
Fara tine n-am putere,
esti lumina fericirii mele!

…Din toata inimioara mea
Eu te iubesc dragostea mea
Si din tot sufletelul meu
Asa te voi iubï mereu :X

…Tu esti singura iubire .

si nu am sa renunt la tine

am sa te iubesc mereu

iubireasufletului meu…

…Ma simt cel mai fericit

tu esti tot ce mi-am dorit

cat vei fi nu voi lasa pe altcineva
in viata mea…

…A fost frumos nimic de zis
Dar cateaodata asa e scris
2 oameni care se iubesc
Kateodata se ranesc:(

…N`ar fi frumos n`ar fi cinstit
Sa nu recunosc ca te-am iubit
Si ar fi corect din partea ta

Sa recunosti si tu ca m-ai iubit candva
 

…Te rog sa te intorci acum
Ca imi este tare dor de tine
Asculta`ma ce vreau sa`ti spun
Impaca`te cu mine

…Cum sa mai cred in minuni…

cand mi-ai spus numai minciuni….
Vorbele tale frumoase… :

Am vazut ca erau false…

…Si uneori ma innebunesti

Unde sunt eu si tu esti
Nu mai pot sa fac ce vreau
Cu tine o clipa nu mai stau

Lumea asta te distruge,Te induce in eroare,Fura tot si apoi fuge,Te raneste si te doare!

Cine ma-nveseleste,cine ma face sa zambesc? Cine-mi apare-n gand atunci cand ma trezesc? Cine-mi bantuie visele,bineinteles ca tu,Ma-ntrebi daca-am innebunit,Bineinteles ca nu

Peste toate o sa trecem cu capu`sus Ne avem una pe alta asta`i mai presus:x
 
Zambetul este accesoriul meu preferat..

 Oricat de interesant ar fi un barbat sigur exista undeva o femeie care e plictisita pana peste cap de el

Daca`as putea fi acolo n`ar mai fi asa Si fac pariu ca prezenta mea ar schimba ceva Si sti ca ma lupt si indiferent ca sunt departe Sufletul meu e acolo si nimic nu ne desparte!

sa poti sa fii tare , chiar daca inima te doare….sa poti sa zambesti atunci cand sufletul iti plange … aceasta este arta de a invinge.. 

poti sa fii frumos cat 10…daca n’ai talent esti rece

iti va fi dor poate’ntr’o zi…cand , auzindu’mi glasul, vei sti k nu am sa revin  destinul meu e altul !
 
Uneori viata e de ne’nteles….ea nu iarta, iar tu n’ai de ales..

Ambitia te ajuta dar orgoliul te distruge

“Nu am nevOie sa mi se`arate vreun drum sau sa fiu invatata cum sa gandesc aCum !

 :)Mi place zambetul tau si chipul tau de copil ,Imi place parfumul tau, imi place cum te imbraci Imi place cand razi, cand plangi, cand taci

Sa faci diferenta intre alte fete si fata ta, sa stii ca toate te vor, dar niciuna nu te iubeste ca ea’

Comentarii
  1. alexutza spune:

    super misto blogul,imi place la el ca are toate categoriile de sentimente dintr-o relatie:*<3

    Apreciază

  2. adelinutza spune:

    e frumi site am gasit aici tot cemi trb

    Apreciază

  3. adutsa:x spune:

    suuuper:x

    Apreciază

Lasă un comentariu