Invidia :(

Posted: mai 12, 2011 in statusuri invidie;x

Decat sa plang cu voi, prefer sa rad de vOi ! .

E timpu Sa trec la nivelul urmator . Ce pacat ca tu ramai la capitolul anterior .

Numai dupa invidia altora iti dai seama de adevarata ta valoare.

Suferinta nu e cauzata doar de dragoste, ci si de prieteni!
Un prieten este un dar care ti-l acorzi tie!
Singura modalitate de a avea un prieten, este ca tu la randul tau sa fii un prieten!

Invidia este oglinda a ceea ce crezi ca nu poti.
Numai dupa invidia altora iti dai seama de propria valoare .

Hey tu.Frumoasa din padurea adormita.Nu adormi tu definitiv sa mai scapam de o vita?

Iubeste-o ! Nu mi pasa ! pastreaz-o de tot . iar pe mine priveste`ma si lingete pe bot ! winking

Are pretentii, Are Intentii` bune. E cea mai scumpa din lume, e serioasa nu`i arde de glume blushing

Stiu ca vei cauta in fiecare EA ceea ce odata adorai la mine ! dar nu vei gasi .

Crezi ca ma faci geloasa? Nuu.Nu imi pasa, ramai cu nasoala ta.Te pupa amica ta !

Fata e criminala`, e bet0n. Nu merge la ea decat daq esti campion ;* E fenomenala deloq` banala demantiala chiar fatala batting eyelashes 0riginala si senzuala blushing nu crezi ca sunt reala whistling

Draga mea,nu ma privi cu ura…te-a iubit dar stii…eu sunt mai buna.laughing

Ea nu tine cont de moda.O arde cum o simte!love struck. Ea se imbraca in stilul ei. Iar stilul ei nu minte!love struck

Te bagi singur in seama sau mi se pare mie?

Nu stiu de ce, dar de fiecare data cand deschizi gura incepe un idiot sa vorbeasca.”

Nu vorbesc cu marmote ca tine cand devi om suna m

Daca e spune si intr-o punga ca te ascult mai tarziu !

Hai du-te acasa ca ne-ai plictisit pe toti si o sa ajungem sa ne culcam odata cu gainile din cauza ta

Suferi de boala aia…de a te baga in treburile oamenilor?

Nu te compari cu nimeni… toti sunt mai buni.

Ai terminat de vorbit sau mai trebuie sa dorm?

Hai spuntot ce stii. O sa iti ia doar 10 secunde

Felicitari pentru noua ta prietena… pacat ca nu o place nimeni!

De obicei e nebun, dar are si clipe de luciditate cand e doar idiot.

Ai o voce frumoasa, de ce o irosesti vorbind?

Cum trec zilele si ma gandesc ce norocosa sunt… pentru ca nu esti aici ca sa mi le ruinezi.

Asa si care-i problema? Esti geloasa?

Cand ai trecut ultima oara pe la un psihiatru?

Daca te face proasta ii zambesti de parca ai fi primit cine stie ce compliment si-i spui: Da si eu te iubesc !

Imi vine sa iti sparg dintii, dar de ce sa te fac sa arati mai bine?

Orice asemanare dintre tine si o fiinta umana este pura intamplare

Esti mereu asa de prost sau azi e o ocazie speciala?

Daca a-si avea o fata ca a ta, mi-asi da in judecata parintii

Continua sa vorbesti, poate ai sa spui si tu vreodata ceva interesant

Nu-i asa ca iubesti natura, in ciuda ceea ce ti-a facut tie?

Esti cunoscut ca un miracol al umorului. Cand vei fi tu haios, va fi un miracol

Esti asa de scund, ca daca incepe sa ploua tu vei fi mereu ultimul care afla. :))

Nu stiu sigur ce esti, dar sunt sigur ca toata lumea va fi de acord cu mine ca esti urat

Ma tot gandesc la anii in care am fost prieteni … si ma intreb ce dracu’ a fost in capul meu?

De cate ori trebuie sa trag apa, ca sa dispari?

Cum doi oameni asa de frumosi ca voi…au un copil asa de urat?

Intodeauna mi-am dorit sa am pe cineva la care sa tin, sa il iubesc, sa imi fie prieten…dupa ce te-am intalnit pe tine m-am razgandit

Trebuie sa recunosc ca ai adus religia in viata mea …pana nu te cunosteam nu credeam in Iad!

Cum trec zilele si ma gandesc ce norocos sunt…pentru ca nu esti aici ca sa mi le ruinezi

Multumesc ca ai fost o parte din viata mea… nu stiam ce e o viata de caine pana sa te intalnesc pe tine

Inainte sa pleci, poate ai vrea sa iei cutiul din spatele meu…porbabil o sa mai ai nevoie de el

Intr-o zi am sa ma insor… dar nu cu tine

Arati f bine pentru varsta ta… zici ca ai fi in viata

Cand eram impreuna ai spus ca ti-ai da viata pentru mine, acum ca ne-am despartit cred ca e cazul sa te tii de promisiune

Suntem prieteni de mult timp… ce ai zice sa renuntam?

Sunt asa de trist fara tine…parca ai fii aici

Felicitari pentru bebelus…inca nu ai aflat cine e tatal?

Prietenii tai vroiau sa faca ceva special de ziua ta… asa ca ne-am gandit sa te trimitem la culcare

Cine are un creier mic, o gura mare si o parere de care nu tine cont nimeni ? TU!

Niciodata sa te lupti cu un porc. O sa te murdaresti, iar porcului o sa ii placa

Nu spune prostii mereu, ci doar cand deschide gura

Nu te compari cu nimeni… toti sunt mai buni

Inteleg ce vrei sa zici, desi e evident ca tu nu intelegi

A-si vrea sa vad si eu lucrurile din punctul tau de vedere, dar nu pot sa imi intorc duc capul pana la fundul meu

Nu stiu de ce, dar de fiecare data cand deschizi gura incepe un idiot sa vorbeasca

Ai terminat de vorbit sau mai trebuie sa dorm?

Spui ca am figuri ? Asta e culmea Esti o taranca fai Vb aiurea:-

Ma barfesti? Stai linistita : K nu ma jignesti` . Doar imi demontrezi cat de proasta esti

Shi ia zi fha?Pana la urma ce te oftiici! CA sunt mai Buna ca tine ?:X Sau ca priethenul tau se paorta mai Bine cu MINE decat cu tine !

mai am foarte multe si trebuie sa le caut.Daca mai vrei imi lasi id’ul tau si ti le dau.

Timpu Sa trec la nivelu urmator . Ce pacat ca tu ramai la capitolul  anterior

Cand ma barfesti,imi dai satisfactie…cand ma inidiezi ,imi dai importanta…cand ma copiezi,imi dai valoare…orice ai face p mine nO ma doare
Si s`au spus multe v0rbe rele despre n0i .  la t0tsi care au vrut s` ne traga inap0i!

De cite ori ma veti privi cu ura si manie,de atitea ori va voi zambi cu multa simpatie.

Asa a fost mereu si nu se va schimba ceva, pentru ca nu au o viata-a lor stau s-o comenteze pe-a mea dar eu ma amuz si nici nu stiti cat ma bucur ca ei sunt soricei in ochii mei de vultur.

Tuturor celor care au aruncat cu pietre in mine…MULTUMESC …cu ele mi-am construit castelul

 ce proaste sunt unele… eu asa pun de fiecare data si se simt ele laughing

 Urasc proaste care vorbesc neîntrebate si urasc curvele strâmbe care iti vorbesc cu “Frate” …happy

Din cocos nu faci gaina, nici din curva gospodina.

Nu sunt o papusica pe baza de arc! Daca vreti sa faceti ceva pentru mine . faceti infarct love struck

Nu incerca sa ma judeci dupa aparentze sau dupa niste vorbe scoase de zdrentze day dreaming !

Paharele sus ! Vinul sa curga . Respect pentru fetele care i`au facut pe fraieri sa planga !

Produse etichetate ca fiind de calitate, frumos ambalate pot fi expirate.La fel si unele persoane pot fi apreciate, dupa ce se vede, daca stii cei`n spate

Eu iau fata,tu.galeata.
Le doresc la toti dusmanii mei 3 masini in fata caseitongueompierii,Politia si Salvarea

 

Comentarii
  1. alecsandra spune:

    imi plac alea de invidie ..mai vreau:>:X

  2. alecsandra spune:

    id marybella2008m vreau mai multe d’alea de invidie! ms :X

  3. Ramona spune:

    Hai mai pune statusuri de invidie sunt super tare

  4. Ioana sh atât spune:

    Cât de tare îmi plac :x

Lasă un răspuns

