StAtUsUrI ;x

Posted: 10/05/2011 in Uncategorized

:)• Ma urashtiii? ♥ Problema ta ! 😉
• Ma respecti ? ♥ Si eu pe tn! 😉
:)• Ma copiezi ? ♥ Nu`mi ajungi nici pana la degetu` mic de la picior! 😉
:)• Ma invidiezi ? ♥ Ai de ce ! 😉
:)• Ma barfeshti? ♥ Bravo. N`ai de cat ! 😉
:)• Un sfat ! ♥ Nu te lua de viata mea ! 😉

:) Regretzi k m`ai cunoscut ? ♥ Mi se rupeeee ! 😉
:) •Ma iubeshti ? ♥ Ce bine! Si eu pe tine ! 😉
:)• Te`am amagit ? ♥ N`a fost cu intentie ! 😉
:)• Te`am insultat ? ♥ Foarte bine! Meritai ! 😉
:)• Te`am jignit knd nu era cazu`? ♥ Iarta`ma! 😉
:)• Indrazneatza ? ♥ Daca tu esti pampalau ! 😉
:)• Incapatanata ? ♥ Pana peste masura ! 😉
:)• Ce fac cu viata mea ? ♥ Nu`i problema ta! 😉
:)• Ai zis ce`ai vrut ? ♥ O sa asculti si ce nu vrei! 😉
:)• K sa te multumesc ? ♥ N`o sa ma schimb ! 😉
:)• Rea? ♥ Cu cine merita ! 😉
:)• Ti`am zis k te iubesc ? ♥ Am fost sincera ! 😉
:)• Bunu` meu simt ? ♥ Depinde de al tau ! 😉
:)• Sincera ? ♥ Da, orikt de dur ar fii adevaru` !😉
:)• Geloasa ? ♥ Da, chiar dak nu`mi dai motive 😉
:)• Te urasc ? ♥ Mi`ai dat motive ! 😉
:)• Impunatoare ? ♥ Ptr k shtiu ce vreau ! 😉

:)• Originala ? ♥ Mereu ! 😉
:)• Devotata ? ♥ Ptr k stiu sa`mi mentin prieteni 😉
:)• Copiata ? ♥ De fiekre data ! 😉
:)• Tupeista ? ♥ Ptr k tre` sa fiu mereu deasupra ta ! 😉
:)• Vrei sa`mi devi prieten ? ♥ Demonstreaza k meriti ! 😉
:)• Indiferenta ? ♥ Dak nu ma interesezi ! 😉
:)• Parshiva ? ♥ Datorita unoraaa` dintre voi !😉
:)• Te deranjez?♥ Iarta`ma,dar chiar nu`mi pasa 😉
:)☺♥Incerci sa ma schimbi ? … Nici o sansa😉
:)☺♥Te legi de viatza mea ? …. Inseamna ca nu ai viatza😉
:)☺♥Te`am jignit ? Te`am lovit ? …… Meritai😉
:)☺♥M`ai mintzit ? …. Proasta mishcare😉
:)☺♥Sa risc ? …. Tot timpul :X
:)☺♥Sa iubesc ? … Incerc😉
:)☺♥Sa sufar ? … Nu prea cred
:)☺♥Sa`l inshel ? …. Pe el niciodata ;):X:X
:)☺♥Iti pare rau ? …. Prea tarziu😉
:)☺♥Barfele voastre ? :-j … Nu ma afecteaza cu nimic😉
:)☺♥Vorbe ? …. Doar fapte😉
:)☺♥Prejudecatzi ? …. Niciodata😉
:)☺♥Ma critici?;) .. Ok ,io imi traiesc viatza:-j ;))
:)☺♥Fantezii ? …. Doar realitate😉
:)☺♥Prea mica ? … Nu , doar voi suntetzi prea mari :X
:)☺♥Eleganta ? … Niciodata , doar copiata😉
:)☺♥Sa iert ? …. Tot timpul😉
:)☺♥Sa uit ? … Niciodata😉
:)☺♥Sa`mi iei ce`i al meu ? :O ….. Ce`a mai proasta miscare😉
:)☺♥Sa gresesc ? … Tot timpu`😉
:)☺♥Sa ma indrept ? …. De multe ori😉
:)☺♥Ma acceptzi asa cu sunt ? …. N`o sa regretzi😉

😡

  

Comentarii

Lasă un răspuns

