Indiferenta

Posted: 11/05/2011 in Statusuri de indiferenta ;x

A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :

Inima este ca marea, pastreaza in adancul ei tot ce a primit.

Imi place sa cred ca n`am pierdut nimic.Si daca am pierdut inseamna ca nu`mi trebuia.dar de tine sigur am nevoie ca esti viata mea.:X

Nu respect ce mi se impune sa sti, e foarte simplu e felul meu de a fi!doar pentru tine in viata de zi cu zii

Sa mai numaram si amintiri de vis, nu doar defecte! Are acel ceva, atat de simpla, naturala!”

Zâmbetul durează doar o clipă,dar amintirile tale o viaţă întreagă

viata e ca un castel de nisip,stiu bine,promit sa profit doar umpic.

„Ea e barbie ,altele vor sa o imite dar la cat de scumpa ele `nu-si pot permite!:

Spunei sangelui ce trebuie sa simta, lasa-ti ochii in voie sa minta. Arata-i mainii ce mana sa prinda, danseaza pana cand cerul incepe sa se aprinda

Are putini ani si nu stie ce simte,azi te iubeste,maine te minte dar sa nu incerci s`o schimbi asa e ea,daca e a lui,nu poate fi si a ta.

E destul cat am avut rabdare.nu te las sa ma calci in picioare,ai pierdut tot pe greseala tawinking.Nu regret ca n`am ce regreta!:

Shi daca el no sa’ti mai zica [Noapte Buna ]…Shi daca nici pe strada n’o sa-ti mai zica[Buna]ai prietene care te suna sa’ti spuna esti de 1000 de ori mai buna.”

Ochii mei ascund secrete ca jurnalul unei fete

Ai venit in viata mea ca o ploaie calda de vara.mi-ai zambit si-am simtit ca traiesc pentru prima oara

Ìntr’o lume mare cu prea putine usi deschise sunt ìncã o pushtoaicã ce trãieshte printre vise!love struck

N-am trecut, am doar prezent . In pielea mea ma simt excelent

Raman copilul vesel,indiferent de adversari ca lumea e prea mica pentru atatsia oameni mari

Si cand nu v-a mai avea cine sa te ingrijeasca , eu voi fi aici ! Te iubesc

Fiecare poveste are un sfarsit. Dar ` In viatsa… Fiecare sfarsit are un nou inceput !

Nu plange ca s`a terminat , ci zambeste ca s-a intamplat

Prea tarziu pentru regrete , pentru lacrimi!Viata merge inainte, cu sau fara prea multe cuvinte !

A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :*”

De la capat o iau, dar acum stiu ce vreau
A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :

Inima este ca marea, pastreaza in adancul ei tot ce a primit.

Imi place sa cred ca n`am pierdut nimic.Si daca am pierdut inseamna ca nu`mi trebuia.dar de tine sigur am nevoie ca esti viata mea.:X

Nu respect ce mi se impune sa sti, e foarte simplu e felul meu de a fi!doar pentru tine in viata de zi cu zii

Sa mai numaram si amintiri de vis, nu doar defecte! Are acel ceva, atat de simpla, naturala!”

Zâmbetul durează doar o clipă,dar amintirile tale o viaţă întreagă

viata e ca un castel de nisip,stiu bine,promit sa profit doar umpic.

„Ea e barbie ,altele vor sa o imite dar la cat de scumpa ele `nu-si pot permite!:

Spunei sangelui ce trebuie sa simta, lasa-ti ochii in voie sa minta. Arata-i mainii ce mana sa prinda, danseaza pana cand cerul incepe sa se aprinda

Are putini ani si nu stie ce simte,azi te iubeste,maine te minte dar sa nu incerci s`o schimbi asa e ea,daca e a lui,nu poate fi si a ta.

E destul cat am avut rabdare.nu te las sa ma calci in picioare,ai pierdut tot pe greseala tawinking.Nu regret ca n`am ce regreta!:

Shi daca el no sa’ti mai zica [Noapte Buna ]…Shi daca nici pe strada n’o sa-ti mai zica[Buna]ai prietene care te suna sa’ti spuna esti de 1000 de ori mai buna.”

Ochii mei ascund secrete ca jurnalul unei fete

Ai venit in viata mea ca o ploaie calda de vara.mi-ai zambit si-am simtit ca traiesc pentru prima oara

Ìntr’o lume mare cu prea putine usi deschise sunt ìncã o pushtoaicã ce trãieshte printre vise!love struck

N-am trecut, am doar prezent . In pielea mea ma simt excelent

Raman copilul vesel,indiferent de adversari ca lumea e prea mica pentru atatsia oameni mari

Si cand nu v-a mai avea cine sa te ingrijeasca , eu voi fi aici ! Te iubesc

Fiecare poveste are un sfarsit. Dar ` In viatsa… Fiecare sfarsit are un nou inceput !

Nu plange ca s`a terminat , ci zambeste ca s-a intamplat

Prea tarziu pentru regrete , pentru lacrimi!Viata merge inainte, cu sau fara prea multe cuvinte !

A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :*”

De la capat o iau, dar acum stiu ce vreau
A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :

Inima este ca marea, pastreaza in adancul ei tot ce a primit.

Imi place sa cred ca n`am pierdut nimic.Si daca am pierdut inseamna ca nu`mi trebuia.dar de tine sigur am nevoie ca esti viata mea.:X

Nu respect ce mi se impune sa sti, e foarte simplu e felul meu de a fi!doar pentru tine in viata de zi cu zii

Sa mai numaram si amintiri de vis, nu doar defecte! Are acel ceva, atat de simpla, naturala!”

Zâmbetul durează doar o clipă,dar amintirile tale o viaţă întreagă

viata e ca un castel de nisip,stiu bine,promit sa profit doar umpic.

„Ea e barbie ,altele vor sa o imite dar la cat de scumpa ele `nu-si pot permite!:

Spunei sangelui ce trebuie sa simta, lasa-ti ochii in voie sa minta. Arata-i mainii ce mana sa prinda, danseaza pana cand cerul incepe sa se aprinda

Are putini ani si nu stie ce simte,azi te iubeste,maine te minte dar sa nu incerci s`o schimbi asa e ea,daca e a lui,nu poate fi si a ta.

E destul cat am avut rabdare.nu te las sa ma calci in picioare,ai pierdut tot pe greseala tawinking.Nu regret ca n`am ce regreta!:

Shi daca el no sa’ti mai zica [Noapte Buna ]…Shi daca nici pe strada n’o sa-ti mai zica[Buna]ai prietene care te suna sa’ti spuna esti de 1000 de ori mai buna.”

Ochii mei ascund secrete ca jurnalul unei fete

Ai venit in viata mea ca o ploaie calda de vara.mi-ai zambit si-am simtit ca traiesc pentru prima oara

Ìntr’o lume mare cu prea putine usi deschise sunt ìncã o pushtoaicã ce trãieshte printre vise!love struck

N-am trecut, am doar prezent . In pielea mea ma simt excelent

Raman copilul vesel,indiferent de adversari ca lumea e prea mica pentru atatsia oameni mari

Si cand nu v-a mai avea cine sa te ingrijeasca , eu voi fi aici ! Te iubesc

Fiecare poveste are un sfarsit. Dar ` In viatsa… Fiecare sfarsit are un nou inceput !

Nu plange ca s`a terminat , ci zambeste ca s-a intamplat

Prea tarziu pentru regrete , pentru lacrimi!Viata merge inainte, cu sau fara prea multe cuvinte !

A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :*”

De la capat o iau, dar acum stiu ce vreau
A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :

Inima este ca marea, pastreaza in adancul ei tot ce a primit.

Imi place sa cred ca n`am pierdut nimic.Si daca am pierdut inseamna ca nu`mi trebuia.dar de tine sigur am nevoie ca esti viata mea.:X

Nu respect ce mi se impune sa sti, e foarte simplu e felul meu de a fi!doar pentru tine in viata de zi cu zii

Sa mai numaram si amintiri de vis, nu doar defecte! Are acel ceva, atat de simpla, naturala!”

Zâmbetul durează doar o clipă,dar amintirile tale o viaţă întreagă

viata e ca un castel de nisip,stiu bine,promit sa profit doar umpic.

„Ea e barbie ,altele vor sa o imite dar la cat de scumpa ele `nu-si pot permite!:

Spunei sangelui ce trebuie sa simta, lasa-ti ochii in voie sa minta. Arata-i mainii ce mana sa prinda, danseaza pana cand cerul incepe sa se aprinda

Are putini ani si nu stie ce simte,azi te iubeste,maine te minte dar sa nu incerci s`o schimbi asa e ea,daca e a lui,nu poate fi si a ta.

E destul cat am avut rabdare.nu te las sa ma calci in picioare,ai pierdut tot pe greseala tawinking.Nu regret ca n`am ce regreta!:

Shi daca el no sa’ti mai zica [Noapte Buna ]…Shi daca nici pe strada n’o sa-ti mai zica[Buna]ai prietene care te suna sa’ti spuna esti de 1000 de ori mai buna.”

Ochii mei ascund secrete ca jurnalul unei fete

Ai venit in viata mea ca o ploaie calda de vara.mi-ai zambit si-am simtit ca traiesc pentru prima oara

Ìntr’o lume mare cu prea putine usi deschise sunt ìncã o pushtoaicã ce trãieshte printre vise!love struck

N-am trecut, am doar prezent . In pielea mea ma simt excelent

Raman copilul vesel,indiferent de adversari ca lumea e prea mica pentru atatsia oameni mari

Si cand nu v-a mai avea cine sa te ingrijeasca , eu voi fi aici ! Te iubesc

Fiecare poveste are un sfarsit. Dar ` In viatsa… Fiecare sfarsit are un nou inceput !

Nu plange ca s`a terminat , ci zambeste ca s-a intamplat

Prea tarziu pentru regrete , pentru lacrimi!Viata merge inainte, cu sau fara prea multe cuvinte !

A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :*”

De la capat o iau, dar acum stiu ce vreau
A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :

Inima este ca marea, pastreaza in adancul ei tot ce a primit.

Imi place sa cred ca n`am pierdut nimic.Si daca am pierdut inseamna ca nu`mi trebuia.dar de tine sigur am nevoie ca esti viata mea.:X

Nu respect ce mi se impune sa sti, e foarte simplu e felul meu de a fi!doar pentru tine in viata de zi cu zii

Sa mai numaram si amintiri de vis, nu doar defecte! Are acel ceva, atat de simpla, naturala!”

Zâmbetul durează doar o clipă,dar amintirile tale o viaţă întreagă

viata e ca un castel de nisip,stiu bine,promit sa profit doar umpic.

„Ea e barbie ,altele vor sa o imite dar la cat de scumpa ele `nu-si pot permite!:

Spunei sangelui ce trebuie sa simta, lasa-ti ochii in voie sa minta. Arata-i mainii ce mana sa prinda, danseaza pana cand cerul incepe sa se aprinda

Are putini ani si nu stie ce simte,azi te iubeste,maine te minte dar sa nu incerci s`o schimbi asa e ea,daca e a lui,nu poate fi si a ta.

E destul cat am avut rabdare.nu te las sa ma calci in picioare,ai pierdut tot pe greseala tawinking.Nu regret ca n`am ce regreta!:

Shi daca el no sa’ti mai zica [Noapte Buna ]…Shi daca nici pe strada n’o sa-ti mai zica[Buna]ai prietene care te suna sa’ti spuna esti de 1000 de ori mai buna.”

Ochii mei ascund secrete ca jurnalul unei fete

Ai venit in viata mea ca o ploaie calda de vara.mi-ai zambit si-am simtit ca traiesc pentru prima oara

Ìntr’o lume mare cu prea putine usi deschise sunt ìncã o pushtoaicã ce trãieshte printre vise!love struck

N-am trecut, am doar prezent . In pielea mea ma simt excelent

Raman copilul vesel,indiferent de adversari ca lumea e prea mica pentru atatsia oameni mari

Si cand nu v-a mai avea cine sa te ingrijeasca , eu voi fi aici ! Te iubesc

Fiecare poveste are un sfarsit. Dar ` In viatsa… Fiecare sfarsit are un nou inceput !

Nu plange ca s`a terminat , ci zambeste ca s-a intamplat

Prea tarziu pentru regrete , pentru lacrimi!Viata merge inainte, cu sau fara prea multe cuvinte !

A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :*”

De la capat o iau, dar acum stiu ce vreau
A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :

Inima este ca marea, pastreaza in adancul ei tot ce a primit.

Imi place sa cred ca n`am pierdut nimic.Si daca am pierdut inseamna ca nu`mi trebuia.dar de tine sigur am nevoie ca esti viata mea.:X

Nu respect ce mi se impune sa sti, e foarte simplu e felul meu de a fi!doar pentru tine in viata de zi cu zii

Sa mai numaram si amintiri de vis, nu doar defecte! Are acel ceva, atat de simpla, naturala!”

Zâmbetul durează doar o clipă,dar amintirile tale o viaţă întreagă

viata e ca un castel de nisip,stiu bine,promit sa profit doar umpic.

„Ea e barbie ,altele vor sa o imite dar la cat de scumpa ele `nu-si pot permite!:

Spunei sangelui ce trebuie sa simta, lasa-ti ochii in voie sa minta. Arata-i mainii ce mana sa prinda, danseaza pana cand cerul incepe sa se aprinda

Are putini ani si nu stie ce simte,azi te iubeste,maine te minte dar sa nu incerci s`o schimbi asa e ea,daca e a lui,nu poate fi si a ta.

E destul cat am avut rabdare.nu te las sa ma calci in picioare,ai pierdut tot pe greseala tawinking.Nu regret ca n`am ce regreta!:

Shi daca el no sa’ti mai zica [Noapte Buna ]…Shi daca nici pe strada n’o sa-ti mai zica[Buna]ai prietene care te suna sa’ti spuna esti de 1000 de ori mai buna.”

Ochii mei ascund secrete ca jurnalul unei fete

Ai venit in viata mea ca o ploaie calda de vara.mi-ai zambit si-am simtit ca traiesc pentru prima oara

Ìntr’o lume mare cu prea putine usi deschise sunt ìncã o pushtoaicã ce trãieshte printre vise!love struck

N-am trecut, am doar prezent . In pielea mea ma simt excelent

Raman copilul vesel,indiferent de adversari ca lumea e prea mica pentru atatsia oameni mari

Si cand nu v-a mai avea cine sa te ingrijeasca , eu voi fi aici ! Te iubesc

Fiecare poveste are un sfarsit. Dar ` In viatsa… Fiecare sfarsit are un nou inceput !

Nu plange ca s`a terminat , ci zambeste ca s-a intamplat

Prea tarziu pentru regrete , pentru lacrimi!Viata merge inainte, cu sau fara prea multe cuvinte !

A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :*”

De la capat o iau, dar acum stiu ce vreau
A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :

Inima este ca marea, pastreaza in adancul ei tot ce a primit.

Imi place sa cred ca n`am pierdut nimic.Si daca am pierdut inseamna ca nu`mi trebuia.dar de tine sigur am nevoie ca esti viata mea.:X

Nu respect ce mi se impune sa sti, e foarte simplu e felul meu de a fi!doar pentru tine in viata de zi cu zii

Sa mai numaram si amintiri de vis, nu doar defecte! Are acel ceva, atat de simpla, naturala!”

Zâmbetul durează doar o clipă,dar amintirile tale o viaţă întreagă

viata e ca un castel de nisip,stiu bine,promit sa profit doar umpic.

„Ea e barbie ,altele vor sa o imite dar la cat de scumpa ele `nu-si pot permite!:

Spunei sangelui ce trebuie sa simta, lasa-ti ochii in voie sa minta. Arata-i mainii ce mana sa prinda, danseaza pana cand cerul incepe sa se aprinda

Are putini ani si nu stie ce simte,azi te iubeste,maine te minte dar sa nu incerci s`o schimbi asa e ea,daca e a lui,nu poate fi si a ta.

E destul cat am avut rabdare.nu te las sa ma calci in picioare,ai pierdut tot pe greseala tawinking.Nu regret ca n`am ce regreta!:

Shi daca el no sa’ti mai zica [Noapte Buna ]…Shi daca nici pe strada n’o sa-ti mai zica[Buna]ai prietene care te suna sa’ti spuna esti de 1000 de ori mai buna.”

Ochii mei ascund secrete ca jurnalul unei fete

Ai venit in viata mea ca o ploaie calda de vara.mi-ai zambit si-am simtit ca traiesc pentru prima oara

Ìntr’o lume mare cu prea putine usi deschise sunt ìncã o pushtoaicã ce trãieshte printre vise!love struck

N-am trecut, am doar prezent . In pielea mea ma simt excelent

Raman copilul vesel,indiferent de adversari ca lumea e prea mica pentru atatsia oameni mari

Si cand nu v-a mai avea cine sa te ingrijeasca , eu voi fi aici ! Te iubesc

Fiecare poveste are un sfarsit. Dar ` In viatsa… Fiecare sfarsit are un nou inceput !

Nu plange ca s`a terminat , ci zambeste ca s-a intamplat

Prea tarziu pentru regrete , pentru lacrimi!Viata merge inainte, cu sau fara prea multe cuvinte !

A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :*”

De la capat o iau, dar acum stiu ce vreau
A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :

Inima este ca marea, pastreaza in adancul ei tot ce a primit.

Imi place sa cred ca n`am pierdut nimic.Si daca am pierdut inseamna ca nu`mi trebuia.dar de tine sigur am nevoie ca esti viata mea.:X

Nu respect ce mi se impune sa sti, e foarte simplu e felul meu de a fi!doar pentru tine in viata de zi cu zii

Sa mai numaram si amintiri de vis, nu doar defecte! Are acel ceva, atat de simpla, naturala!”

Zâmbetul durează doar o clipă,dar amintirile tale o viaţă întreagă

viata e ca un castel de nisip,stiu bine,promit sa profit doar umpic.

„Ea e barbie ,altele vor sa o imite dar la cat de scumpa ele `nu-si pot permite!:

Spunei sangelui ce trebuie sa simta, lasa-ti ochii in voie sa minta. Arata-i mainii ce mana sa prinda, danseaza pana cand cerul incepe sa se aprinda

Are putini ani si nu stie ce simte,azi te iubeste,maine te minte dar sa nu incerci s`o schimbi asa e ea,daca e a lui,nu poate fi si a ta.

E destul cat am avut rabdare.nu te las sa ma calci in picioare,ai pierdut tot pe greseala tawinking.Nu regret ca n`am ce regreta!:

Shi daca el no sa’ti mai zica [Noapte Buna ]…Shi daca nici pe strada n’o sa-ti mai zica[Buna]ai prietene care te suna sa’ti spuna esti de 1000 de ori mai buna.”

Ochii mei ascund secrete ca jurnalul unei fete

Ai venit in viata mea ca o ploaie calda de vara.mi-ai zambit si-am simtit ca traiesc pentru prima oara

Ìntr’o lume mare cu prea putine usi deschise sunt ìncã o pushtoaicã ce trãieshte printre vise!love struck

N-am trecut, am doar prezent . In pielea mea ma simt excelent

Raman copilul vesel,indiferent de adversari ca lumea e prea mica pentru atatsia oameni mari

Si cand nu v-a mai avea cine sa te ingrijeasca , eu voi fi aici ! Te iubesc

Fiecare poveste are un sfarsit. Dar ` In viatsa… Fiecare sfarsit are un nou inceput !

Nu plange ca s`a terminat , ci zambeste ca s-a intamplat

Prea tarziu pentru regrete , pentru lacrimi!Viata merge inainte, cu sau fara prea multe cuvinte !

A inceput sa zambeasca mai des,iar ei intorc capul plini de interesoh go on. Ce a fost sau nu in trecut, Acum ea a uitat demult! :*”

De la capat o iau, dar acum stiu ce vreau

Indiferenta face diferenta

Ai spus ca sunt pretentiosa…nu e adevarat, vb. Ha, crezi ca imi pasa?

stii ce ne desparte acum, indiferenta mea nu se mai afla in echilibru cu mindria ta…

Tzin` langa`mineh`doar pe`cineh`iubesc`. de restu`doar ma fOlosesc`!”

„E Greu,Si Stii Ca Am Dreptate.Am Tinut Capul Sus Si Am Mers Mai Departe…Nu Ma Intereseaza Ce Crezi Despre Mine,Inainte Sa Spui Ceva…Uita`te La Tine!

M`ai pierdut.Sh nu mi-ai dat de ales .A venith altul acum.Mult mai bun.Bineintzelesh!”

„Arunca si tu putin pamant cand o sa mor si macar prefa-te ca o sa-ti fie dor”

Tine minte stii prea bine` Ca privirea mea nu minte!De azi am un singur scop! Sa pun fericirea mea pe primul loc!”

Nu merge inaintea mea
S-ar putea sa nu ma pot tine dupa tine
Nu merge in spatele meu
Nu voi stii unde sa te duc
Mergi alaturi de mine
Si vom fi prieteni
 

Lasă un răspuns

