Azi este prima zi din restul vietii mele

Posted: 21/05/2011 in statusuri triste :(

~~~~ :X:X:X~~~

Eu nu ma-ntrec cu nimeni si nu port alta fata,sunt succese care ma-n conjoara si infrangeri care ma inalta.

Moartea e o ipoteza pana in momentul cind omul se pomeneste in bratele ei,fara nici o speranta de intoarcere :

Oricat as incerca nu voi fi niciodata ceea ce am fost ieri😦

Cand dragostea vorbeste, vocile tuturor zeilor par a fi adormite in armonia raiului .

Fetele cuminti sunt facute din Zahar si Dulceata .Eu sunt facuta din Angely si Gheata ,m-am nascut sa am gesturinu sa le suport.Pentru mine nu exista antidot eu stiu  ca distrug tot.. 

Te minti si acum ,desi iti este dor .Ai pus orgoliul in fata sentimentelor.

 

Tu ai sa plangi ,Eu am sa rad.

Dar nu vreau sa uiti ca a fost candva

Intamplator in viata ta

O inima ce te iubea.

 

Senzatia e unica.doza de risc e mica.Viciul meu implica doar placere si deprndenta psihica !

Sunt focuri care ard in ploaie, Sunt focuri care nu se sting,Sunt indepartati si par aproape, Sunt inimi care inving.

Azi este prima zi din restul vietii mele🙂

Cuvintele sunt lacrimile celor care ar fi vrut asa de mult sa planga si nu au putut.

Iarta-ti dusmanii, dar niciodata nu uita cum ii cheama🙂

De la sublim la ridicol nu este decat un pas.

Pentru fiecare saizeci de secunde in care stai suparat, pierzi un minut din viata pe care nimeni nu ti-l poate da inapoi  

 Poate ca pentru lume esti doar o singura persoana, dar pentru o persoana esti intreaga lume.

Daca as spune ca nu sunt as minti, daca as spune ca sunt as face la fel , pentru ca o parte din mine e la ea/el, dar el/ea nicaieri

 Incep sa realizez cat de departe esti de mine, caci simt un gol imens in suflet care doare si nu poate fi alinat decat de mangaierea ta! Iti simt lipsa, IUBIRE…

  Priveste, citeste si invata, sa nu crezi ca viata e usoara. A mea s-a simplificat mult in ultima vreme, am ramas doar cu durerea inimii mele….

Cel mai trist este sa te indragostesti de baiatul pe care il iubeste cea mai buna prietena a ta , stiind ca n-ai nici-o sansa, dar asta-i dragostea nu te poti abtine, e dureros sa stii ca nu-l poti avea… Doare, trece… Trece oare? Doare si nu trece…

sunt aici pentru tine, nu sunt aici pentru cineva, sunt doar pentru mine, ma odihnesc in singuratatea mea

Cand soarta imi va spune sa parasesc pamantul, cand oameni fara mila imi vor sapa mormantul, cand zile ptr mine nu vor mai exista,atunci dar nici atunci eu nu te voi uita…

 ~~~~:X:X:X~~~

Comentarii
  1. myky spune:

    uh esti aia din poze ada sau…cristina uh esti aia din poze fta???? sp plzzz nu prea cred dar……sp uh sa ne convingi pe toti!!! pooooooooppp dooooolce chiar daca nu esti uh aia eu cred ca esti f frumy!!!m pooooooop alllllllllllll !!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

