Sunt intr-un vis in care gasesc lume imperfecta ,dar aceasta lume pentru mine este perfecta :(:( ……

Posted: 23/06/2011 in povesti triste :(

 Prea trist…

Prea trist… – poveste de dragoste adevarata

Un zambet a fost suficient… pt a-l iubi… lumina ochilor lui mi-a orbit sufletul, vorbele spuse imi sunt si acum tiparite in minte.. fiecare cuvant, fiecare soapta.. vocea lui… o voce suava, gingasa ce ma alina mereu… stateam ore-n sir si discutam… discutam orice, despre soare si luna, despre moarte si viata, despre vreme, despre noi… despre lumea mea sau lumea lui… nu m-a atins niciodata, cu toate k am impresia uneori k pe obraz ii simt parfumul… e departe de mine.. mult prea departe, l-am cunoscut pe net, cand privirele ni s-au intalnit am simtit amandoi ceva puternic…. cred k jumatate de ora ne-am privit fara sa ne scriem macar un cuvant…. of… ce ochi, ce buze, ce om…. un inger… ce cobora in fiecare noapte in visele mele si-n fiecare zi era acolo, in lumea lui, ma astepta….. nu-mi cerea nimic… doar imi oferea, ma facea sa zambesc chiar si atunci cand credeam k e totul pierdut… stia sa-mi stearga lacrimile fara sa ma atinga…. stia sa-mi vorbeasca fara cuvinte.. doar prin priviri… m-a facut sa iubesc uratul existent in lumea mea…. sa iubesc ploile, furtunile… sa ma iubesc pe mine…. si pe el.. il iubesc foarte mult… si stiu k si el ma iubeste… mult… dar mereu acelasi dar… mi-a promis k va veni, ma va strange in ale lui brate.. va fi langa mine…. de o saptamana nu mai stiu nimic de el.. am incercat sa-l sun, are tel inchis iar pe msn e mereu offline…. de o saptamana nu reusesc sa ma concentrez asupra studiilor.. ma gandesc doar la el, si plang, alerg, ma ratacesc, simt k ma prabusesc.. totul e o nebunie inecata in ceata durerii…. nu mai vreau sa sufar… imi pun prea multe intrebari… dak i s-a intamplat ceva?dak nu ma mai vrea?prea multe intrebari… prea multa iubire… prea trista lumea mea fara el.. de fapt fara el totul e lipsit de rost.. nu pot sa merg mai departe… m-a invatat multe dar nu m-a invatat cum sa traiesc fara el…. fara vorbele lui, privirea lui… iubirea lui…… imi lipseste… si-mi va lipsi… mereu… eu inca il astept…. prea trista aceasta asteptare… prea trista sunt eu.. prea trist e totul fara iubire…….Iubiti si iubiti-va……. traiti cu un singur scop:sa daruiti…. daruiti totul celui drag, caci tare trist e sa ai ce oferi dar nu ai cui…..
 
 
 
 

O simpla joaca care a lasat rani

O simpla joaca care a lasat rani – poveste de dragoste adevarata

Si totul a inceput ca o joaca… ea fata fitzoasa d la buc.care cik se juca cu toti baietii si el cuceritorul din provincie… amandoi mandrii… ea nu avea teama de nmk… el se temea d ea..sa nu se faca d ras..sa nu sa joace ea cu el… .pt amandoi a fost o joaca… dar timpul trecea si lucrurile se schimbau… ea incepea sa tina din ce in ce mai mult la el..asa parea si el..k tine la ea… parea k lucrurile devin serioase… ea era fericita… cu toate k stia k la terminarea vacantei va trebui sa se intoarca la buc.profita de fiece clipa si stia k se va intoarce la el urmatoarea vacanta…timpul sa plece a venit cu lacrimi in ochi si-a luat la revedere de la el… a suferit mult..multe nopti a stat cu gandul la el..ea fata fitzoasa nepasatoare se schimbase…timpul a trecut… si a venit vacanta… plina d speranta dor si fericire s-a intors la el… dar a avut parte de o surpriza neplacuta… totul era schimbat… chiar si el..nmk nu mai era la fel..el nu se mai purta la fel..era rece… dadea semne k nu ii pasa de ea… dar insa pt ea era prea tarziu…tinea prea mult la el… si nu a putut renunta la el…si de dragul amintirilor frumoase..si d dragul lui a rabdat..si a avut incredere in el o incredere oarba… iar el..mandru k a reusit sa o imblanzeasca pe fitzoasa fata d la buc… si-a continuat jocul in care ea a crezut 3 ani de zile…
 
 
 
 
 

Lasă un răspuns

