Invata sa invingi lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare. :(

Posted: 26/06/2011 in statusuri triste :(

 

             Am invaTaT Ca oricat Ai PlaNge LumeA Nu Se OpreSte In LoC PenTru DureRea TA…

  1. Am invatzat sa visez…Dar in acelasi timp invat sa-mi tin ochii deschisi…Realitatea nu este asa frumoasa cum vreau eu …Dar o accept asa cum este…
  2. TotUl TReCE dAr tOtUl nu Se UitA!
  3. Am intrebari de pus ,raspunsuri de dat ,ganduri de ascuns, oameni de uitat!
  4. Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta,lacrimile or sa te impiedice sa vezi stelele !
  5. Mie frica sa spun ca nu mai esti…
  6. In intuneric tu esti lumina care imi da viata !
  7. Nu plange ca s-a terminat ci zambeste c-ai scapat!
  8. Tu poti sa te-ndoiesti de soare,de focul ce scanteie-n stea,de legile nemuritoare;Dar nu si de iubirea mea!
  9. Daca as fi copil mama mi-ar spune ca totul va fi bine , daca as fi copil mi-as lua jucarie si as uita totul, daca as fi copil o gluma m-ar binedispune, dar nu sunt, azi toate astea ma streseaza, as vrea sa mai fiu macar acum putin copil…
  10. Totul e k o lume de cristal,iar eu sunt doar un ciob de sticla:((…
  11. A cazut si ultima petala de trandafir … s-a uscat si s-a pierdut mandra in toiul unei nopti tarzii de toamna…
  12. Ce frumosi sunt ochii tai albastrii, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape …
  13. E atat de frig … lacrimile mi-au inghetat si nu mai pot sa zambesc .. traiesc un vis demult apus si nu-mi mai revin la viata
  14. Te simti rau atunci cand tu iubesti pe cineva si stii ca el nu te iubeste pe tine ci pe alcineva…te simti singur
  15. Nu te lasa invins de rau/ dar nici cuprins de bine/ nici tu nu te cunosti/ candva vei fi surprins de tine
  16. Viata poate fi inteleasa doar privind in urma ,dar poate fi traita doar privind inainte
  17. Viata e plina de necazuri dar si bucurii…….asa ca incearca s fi tare cu fiecare pas..
  18. Cel mai rau fel in care simti absenta cuiva este sa stai langa el si sa sti ca nu va fi niciodata al tau.
  19. Singura,fatza in fatza cu noptzile j cuvintele:((..te iubesc:X..
  20. Cand simti ca vrei sa mori gandeste-te kca altii ar da orice sa traiasca…
  21. Azi sunt putin trist, probabil ca tristea e din afara, daca ar fi din mine as fi prea trist…
  22. Sa stii ca te iert/nu vreau sa astep/si chiar de ma doare/iubirea-i mai tare.
  23. Status de tristete, nu mai cred povete… /status de tristete, gand de batranete…/ status plin de dor, ranile ma dor… /status plin de dor, iar nu esti amor…
  24. Iti cer iertare , stiu ca nu crezi ca ma doare, poate daca ai vedem lacrimile mele care cad in fiecare seara pe perna m-ai crede, te rog iarta-ma…
  25. Eu il bex pe prostutz si asta nu realizeaza:(
  26. credeam ca daca ai aripi: zbori usor si-ating un nor, dar eram cu capul in nori, zborul e periculos, depinde cu cine zbori…
  27. Azi plang dar si sper/ca printul nu-i el/c-a fost doar o clipa/ un gand ce irita.
  28. Lacrimile spala inima ce-i rana…
  29. Daca-o h sa va placa/sebi-o sa mai faca/le scot ca pe banda/ fac si la comanda.😀 :))
  30. Am invatat sa plang cu zambetul pe buze…
  31. 😦
  32. ..
  33. Ne nastem goi, uzi si flaminzi. De abia dupa aceea lucrurile se inrautatesc…
  34. Cand vezi ca iti zambeste o femeie mai bine IMPUSCATE pt ca ea nu merita zambetul tau
  35. Dragostea e un munte pe care il urci rizind si il cobori plingind.
  36. Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara. Nu ma ucide, iubeste-ma!
  37. Dorul e focul in care ard sperantele, dorintele, durerile, iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile.

 

  1. Ochii albastri

un sfat pt cei cu ochii caprui: daca vreti sa-i aveti albastrii………..plangeti ji o sa vii se schimbe culoarea….cik’ ochii albastri sunt meniti sa traiasca in lacrimi:((:((:((uneori chiar cred asta

Ce frumosi sunt ochii tai albastrii, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape

Albastru e cerul sub care eu traiesk…..Albastrii sunt ochii pe care ii IuBeSk:X:X

Citesc in ochii tai albastrii fericire si iubire…Nu te gandi nici un moment ca-mi sta gandul la despartire…Nu te gandi ca mi-ar trece prin cap sa te insel vreodata…TE IUBESC cum n-am iubit niciodata

┌♥┘Ssunt uN Vyp Ssunt uN StaR Ssunt Zana FaRa RiVal

Ochii albastrii k seninu….Te-mbata mai rau k vinu

º•♥Treci printre ei, nu te mai uiti in ochii lor,ti-e frica si ai vrea, sa poti si tu sa zbori.º•♥

º•♥Azi avem clipe frumoase,maine amintiri ce dor…m-ai lasat sa ratacesc pe drumul sentimentelor!º•♥

Nu-mi spune ca ti-e dor…n-am sa te cred,sa fim iar impreuna rost nu vad,vreau sa uit de tine,vreau sa uit de mine..Nu ma cauta,sa stii ca nu e bine,incearca sa intelegi ce spun acum

Stii, cum se spune prin batrani ca nu pretuiesti…Pe cineva, atunci cand pierzi…incepi sa-l iubesti…

•♥Inima te cheama acolo unde stii.Cand inima te cheama, ai grija, n-o rani.º•♥

•♥De fiecare data gandul ma indeamna:’Lasa in urma totul caci inima te cheama’.º•♥

De ce trebuie k noi fetele sa suferim din cauza unor baieti… :(:( De ce baietii vor sa sarute fetele…Iar fetelor de ce le este frica de primul lor sarut…Raspunsul este pentru k …. Baietii sunt iubitii unor fete maxim 3 luni iar apoi se despart de ele iar ele sufera…:(:(:(:((:((:((

dragostea ce ti`o port eu nu ti`a mai purtat`o nimeni niciodata…..sarutul ce ti l`am dat…nu ti l`a mai dat nimeni niciodata…..ochii mei albastrii nu i`a mai vazut nimeni inafara de tine niciodata…..toate clipele pe care le`am pertecut impreuna nu o sa le mai pertec cu nimeni niciodata…..si mai e ceva…..iubirea ce ti`am purtat`o nu o sa ti`o mai porat nici eu..niciodata pentru ca ti`ai batut joc de mine…mai lasat sa sufar….nu ti` pasat de lacrimile varsate pentru tine….dar acum stau si te privesc cum isi bat joc de tine toate curvele pentru ca tu ai bani…si asta le plac tuturor….bani tai nu si iubirea ta….

viatza mea dak nu ar trece langa tn nu ar conta nu ar fi a mea
linistea mi se asterne noapte in suflet sub privirea ta…
doar sa te privesc doar sa ti vad ochii in lacrimi si apoi sa ma topesc
dak ar fi cva p lume pt care as muri nu as sta deloc p ganduri stiu k ochii tai ar fi..
dak ar fi cva p lume de care mi-ar fi dor ar fi ochii tai albastri ce-mi dau aripi sa zbor…
ochii tai ii confund mereu cu marea ma incec in ei,
ei imi spun ce vrei…
ochii tai de un albastru ca precum este un cer senin ma keama si vin doar sa te privesc..

sa nu plangi niciodat pt un baiat deoarece nu merita …….el ar trebui sa planga dupa o fata…..baiatul este nesimtit si umbla cu tine dor pentru interes ..cand iti alegi un baiat care sa-ti fie alaturi la bine si la rau fii atenta!!!ca baietii te inseala intodeauna(toti baietii sunt la fel…niste curvari si pe deasupra si foarte nesimtiti)dak un baiat te inseala da-i papucii din prima clipa in care ai banuit asa ceva(sa nu aveti incredere in baiet!!!)

m`am pierdut cautand ochii tai…m`ai creeat ptr tine….m`am pierdut cautand ochii tay…m`ai salvat ptr tinee…:(….am crezut sh akm shtyucat de mult am greshit…cand am plans sh am crezut ca nu are nici un sfarsit….m`am pierdut cautand ochii tai…..:(

sunt departe de tine,
si-mi este foarte greu,
te rog sa nu ma uiti,
ca eu te voi iubi mereu,
mi-e dor de tine in brate sa te tin,sa te sarut,
mi-e dor de prima zi in care noi ne-am cunoscut,
stiu ca am gresit,te-am facut sa plangi de-atatea ori,
si in loc de soare ti-am adus furtunii si norii,
dar,cu toate astea te iubesc,
si la tine mereu ma gandesc,
nu te voi uita,
esti un inger in viata mea,
cand se lasa seara imi amintesc de noi,
si de clipele petrecute in doi.

ref:
am nevoie de tine simt lipsa ta,
nu ma uita doar tu esti inima mea,
zi de zi fara tine imi este greu
am nevoie de tine mereu(X2)

ochii albastrii,satena,inteligenta ,
fata independenta,
dar te joci cu viata mea,de ce???
sa nu mai crezi in vorbe ma ascund,
orice s-ar intampla,sa stii ca te iubesc din ce in ce mai mult

ref:
am nevoie de tine simt lipsa ta,
nu ma uita doar tu esti inima mea,
zi de zi fara tine imi este greu
am nevoie de tïne mereu(X2)

AS VREA SA FIU UN NOR SA MA PRESCHIMB IN PLOAIE SI APOI P TRUPUL TAU AS VREA SA CURG SIROAIE; AS VREA SA FIU O FLOARE P CARE SA O MIROSI, AS VREA SA FIU SI LACRIMI IN OCHII TAI FRUMOSI, AS VREA SA FIU PAMANTUL P CARE TU PASESTI AS VREA SA FIU EU INSUMI AS VREA SA MA IUBESTI PT CA EU TE IUBESC FOARTE MULT!

ia e o diva cu rochie de printesa cu diadema alba si cu ochii mari si sclipitori ca doua cristale puse in cristalizor ia e o printesa cum tiai dori si tu sa fie dar nu poti findca nu ai talentul pe care il are ia… eu sunt printesa tu doar o copie a mea asa ca ai face bine sa nu te holbezi la ea…..diva din ia e printesa din mintea ta

.●Te ubesc dar nu te mai iert ! mai bn sufar si pierd ! mi`ai calcat ubirea in picioare si DOARE ! dar peste toate voi trece ca am un suflet Tare !

●Iubirea te ridica , iubirea te coboara , iubirea iti da aripi iubirea te omoara … IUBSTE’-MA nu ma UCIDE !

As vrea k cerul sa planga acolo unde esty .. sa planga k lacrimile mele si poate wh ai sa.ntelegi k esty iubirea vietii mele ! Te UBE😡

●Te detesti .. o vezi plecand k ochii goi,tu prea mandru s-’o opresti crezand k vine inapoi …

●Pt c’a-i dor o pustoica crezi k nu stie ce vrea? Lasa sa mai cresca catizva ani sa vezi ce buna se face ! O sa spui:ah` ce n’as da sa fie a mea !

.●Stiu ca am gresit ! dar nu atat de rau incat sa`mi stergi imaginea chipului tau ! sa te pastrez in amintiri e dreptul meu !

Comentarii
  1. Black man spune:

    iti voi raspunde la comentariul de pe blogul meu sambata…sunt plecat

    Apreciază

  2. Theodor spune:

    Ca sa adaugi un sondaj trebuie sa te autentifici si sa intri la sectiunea sondaje,selectezi sus add new, dupa care scri intrebarea si raspunsurile, alegi un tip de afisare(cum sa apara, ce culoare),dai salveaza sondajul, iar apoi mergi din nou la sectiunea sondaje din stanga, stai cu mouse-ul pe sondaj si alegi embed&link, apoi selecti codul de la wordpress…(prima)….
    dai copy apoi la aspect,widget, faci o casuta noua cu text sau html dupa care dai paste si save.
    Sper ca ti-am fost de ajutor, poate mai treci si pe blogul meu!

    Apreciază

Lasă un răspuns

