Daca ai vointa poti muta si munti !!!

Posted: 25/07/2011 in Uncategorized

-Cine te face sa plangi nu-ti merita lacrimile , iar cel care le merita nu te v-a face niciodata sa plangi

-Poate ca pentru lume esti o singura persona, dar pentru o anumita persoana, esti intreaga lume

-Viata trebuie traita asa cum este, pentru ca ni s-a dat fara sa o cerem si ni se va lua fara sa fim intrebati

-Traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima, pentru ca una din ele va fi

-Sfaturile bune sunt cele mai probabil ignorate,dar asta nu este un motiv sa nu le oferi

?[Iar cand se intampla sa imi fie rau Esti langa mine cu tot sufletul tau Imi dai curaj, m-ajuti sa reusesc Si uite de-asta te iubesc]”

Team iubit insa totul este scrum Nu poti schimba nimik e prea tarziu akm:)

regret k esti departe si nu te pot vedea..dar te am mereu aproape…in inimioara mea:-<
.
Toate veneau, toate treceau dar nimic nu ramanea`.🙂 Nici macar Baiatu`ala care puteam sa jur ca ma iubea’.
 
“Si cu toate ca a pus punct, spunand ca s-a terminat. Sufletul ei ii va sopti in gand : ” nu am uitat.”

Am invatat ca soarele poate sa renasca, dati-mi un suflet si o sa-l invat sa ïubeasca.

“Cand vine vorba de iubire  baby spunele ca ma ai me mine .

Ma suni si îmi spui ca ma iubesti asa cum sunt .. Sincera sa fiu, si eu te-as mai iubi din când în când.’”

Dc Cand M`ai Vazut Cu Alt Bayat La Fata U te`ai Skimbat ..Tu Singur Ti`ai Ales Alt Drum ! Dc Mai Ma Cauti Aqm? Tu Mi`ai Zis Sa Imi Fac Alt IubiTh ! Na Fraere! Te`am Racorit ”””

“ Si mi-ai promis ..sti bine, c-o sa ai grija de mn!
pe mn mama m-o invatat sa dau jucariile folosite la cele care culeg gunoaiele

Si ce dak lumea’i rea..ma ajuta sora mea..niki la rau da’ niki la bine nu se desparte de mine 
 
“Si totzi ma`ntreaba ce s`a intamplat . le raspund scurt: „Nu ma intereseaza,l`am uitat „
 
Educata de destin….simt mult dar arat putin.!

Lasă un răspuns

