Te-ai intrebat vreodata cate ai putea sa pierzi daca ma dai la o parte si nu o sa ma mai vezi? Deschide ochii, vreau sa te privesti…mai sti cine esti?

Posted: 08/09/2011 in ;x ;x Mai sti cine esti ? ;x ;x

Invata ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta personalitatea…dar ca esti responsabil pentru ceea ce devii!

Invata ca cel mai rau fel in care simti absenta cuiva este sa stai langa ea si sa stii ca nu va fi niciodata a ta.

Ai pigmentu’ colorat bruneto esti diamant :))  Ai tenu’ca ciocolata bruneto tu m-ai dat gataaa.

M-am saturat de prefacuti ! Fac ce vreau cu viatza mea. Las lumea sa zica ce vreaaa =p~ ;x Intotdeauna ma voi baza pe cei kre imi sunt alaturi !

Ceiii mai frumosiii?! Si tine minte: „Sentimentele nu pot fi puse pe balantsa? Nu ne poate despartii nici o distantsa?!” Asa sa fie si la voi:*!

Cu fetelee melee ?. `Mi-ati fost aproape mereu.Ati plans cand am plans si eu.

azi faceti-va ca nu ma stiti …

Sunt lucruri în viata, pe care oricât ai încerca sa le întelegi, orgoliul tau nu-ti permite sa o faci !

Sunt doua zile la care nu ma gandesc niciodata : ieri si maine .

Felicitari pentru premiu! Ai castigat ura mea pentru eternitate. Semnat ,Blestemul tau.

Nu exista nu pot doar nu gasesc nici un rost..

Traieste viata in goana asta nebuna …trece un an de zici c’a trecut o luna !

Daca te`as calca si eu pe inima ce zici, doare ?

• Eu nu te urasc ..dar daca ar fi sa iei foc si eu as avea apa –> as bea`o!

• Nu am tot ceea ce imi doresc , dar iuBesC ceea ce am`! •

• Stiu ..am facut mii de prostii ;D dar sincer le`as reface pe toate ! •

• „tOtul” trece , dar nu „tOtul” se uita ! •

Daca iti pui o dOrita e pentru ca vezi cazand o stea ,daca vezi cazand o stea e pentru ca privesti cerul ..iar daca privesti cerul inseamna ca inca mai speri in ceva ..! •

 Pe om timpul nu-l transforma, învatatura nu-l transforma, unicul lucru care te poate face sa-ti schimbi gândurile e dragostea

• Sa renuti?ar fi pacat…lasa sticla si nu plange,fi barbat.lupta daca o iubesti cu adevarat

• O persoana desteapta… zambeste,tace si… TE FACE

nu se merita sa arati ce simti atata timp cat cel de langa tine nu vede acest lucru

un sut in fund e un pas inainte ……

Când O Vei Îmbratisa Te Va Durea … Pentru Ca În Ochii Ei Se Va Reflecta Doar Imaginea mea … Stai Linistit Nu Ma Ranesti … Chiar Ma Amuza Sa Realizez Cât De Putin Gândesti ! ?”

 Ai patruns vreodata dincolo de curcubeu ca sa vezi daca e colorat si-n partea cealalta?

ca p0ate sa aiba si totsi bani din lume. pt mine cartea lui de vizita e d0ar un simplu nume

?”Muzica exprima ceea ce nu poate fi spus si despre ce e imposibil a tacea !”?

 -Esti obsedata? Fa revino`ti k esti mult prea proasta!:)) Daca te iubeste pe tine… De ce ii sta gandu` la mine? Accepta fata :)) ca tu nu esti ce am fost eu odata!
 
Am plâns, am suferit, am pierdut atâtea, totul pentru o cauza nobila : IUBIREA dintre noi doi…

Crezi ce vrei..ji cand te uiti in ochii ei🙂 pe mine ma vei vedea si de ea nu-tsi va pasa.

Le tine pe restu` la distanta.. Stie ca n-are ce cauta pe langa vre-o zdreanta.. N-are nevoie de nimeni.. Straluceste si singura, si el stie prea bine.. !

Mi`as dori sa mai fiu fetitsa mika • Pentru k juliturile din genunchi se vindeca mai repede decat inimile frante •

Nu incerca sa minti Ca a fost o Oarecare..Stiu ca amintirea Ei inca te doare[]

?Ceea ce conteaza in viata nu este locul in care ne aflam ci directia spre care ne indreptam !?

Prieten frumos cuvant`h..pacat ca exista doar in basme!!Yes!!Nu poti forta un om sa te placa. nu esti bine`venit ! Pleaca !

Am invatzat ca poti intotdeauna sa alegi intre “a risca” si “a nu risca”, dar daca alegi sa nu risti, nu vei stii niciodata ca puteai sa castigi daca ai fi riscat…iar daca ai riscat si ai castigat, pastreaza cu grija aceea clipa…

Am invatzat ca nu conteaza CE ai in viatza, ci PE CINE ai in viata.

Am invatzat ca pentru a-ti face un prieten trebuie sa mai inchizi cate un ochi, iar pentru a-l pastra insa, pe amandoi..

Am invatzat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta personalitatea…dar ca esti responsabil pentru ceea ce devii!

 el are grija sa-mi ofere tot ce tu nu ai putut 
iubitul tau m-a cunoscut pe mine. imi pare rau

spune-i ca l-am uitat, spune-i ca nu ma mai gandesc la el, spune-i ca nu-l mai iubesc.. dar ca ti-am spus toate astea printre lacrimi…

Iubesti cand ai puterea sa il lasi sa plece cu alta tarfa, daca tarfa din tine nu il mai multumeste😉

E trist sa suferi uneori , dar e frumos cand dragostea te face sa zbori😡 .

Cand vine vorba de iubire , baby , spune-le ca ma ai pe mine😡 !
?’CIND TE LOVESTI DE REALITATE’ si ramii cu ‘TALPILE ARSE’FARA CUVINTE’ si ‘FARA BANI’ iti dai seama ca traesti intr-‘O LUME NEBUNA’ si ‘CIND MOR TRANDAFIRII’ odata cu ei iti moare si tie iubita pe care? o numeai ‘TIRFA MEA’ esti obsedat ‘PE VIATA’ si incerci sa strigi ‘CIT POTI TU DE TARE’ dar nimeni nu te mai aude toti sun preocupati de ‘IARBA SI ALCOOL’ vrei sa uiti de toate si incerci si tu ‘MARIJUANA’ si de durere strigi Doamne ‘RIDICA-MA LA CER’!!!

Si n-are ganduri prea mari cu viata ei ;xDe obicei umbla multi dupa fundul ei ;x

Poti sa fii frumos,frumusete mare,daca n`ai talent e jale.

 Elegant,dar ce e dincolo de fata asta,stiu cei pe care i-ai facut sa planga`n viata asta!

Azi Unicata Maine Copiata NICIODATA Egalata
.

 am 17 ani .. spui k gandesc bine .. ai avea un shoc daca ai afla ce gandesc despre tine .. !
.

orice fata are langa ea baiatu` pe care si`l doreste .. da` nu orice fata are langa ea .. baiatu` pe care alta si`l doreshte .. !
.
Extraordinara` si de ce nu pt unii superficiala`:> m`am saturat sa ma critice intr`una`:) akm e momentu` ca totzi sa`si tzina` gura`
Dak mama nu ne`a faqt surorI`..a stiuT dc..pt k Dumnezeu ne`A faqt cele mai bune prietene`
.
Ma CrEzi O fIguranTa… tIpa imporTanta dar Te Inseli prea Tare aparentzelE`s inselaTore
.
Timida cu tupeu fantastic;x…zapacita in cel mai serios mod…enervant de orgolioasa…obtimista in cel mai pesimist mod posibil! Rea dar totush buna!
.
Asta sunt eu. Ce e asa greu de inteles? Tu ai fost cel care nu a gandit cand a ales. Acum sa nu mai zici ca putea fi diferit cand sti mult prea bina cine a gresit`””
.
“Vreau sa simt din nou ca pot sa zbor Am incercat dar nu te pot uita asa usor… Mor incet…simt cum totul ma doboara Hai sa o luam de la inceput, suferinta sa dispara…”

Model de femeie care caute scanteie • Il parasesti pe fraier • Asta`i cea mai buna cheie •”

Poarta`te Frumos cu Ea,Ca E Prea Mica Shi Nu Shtie Ce Vrea…Spune`i Da Cand Spune Nu…Zambeshte`i Cand Itzi Zambeshte…Cand Gresheshte N`o Certa Ca E Prea MiCa Shi Nu Shtie Ce Vrea !

?Esti cel mai frumos lucru ce l-am avut vreodata/As vrea sa ramenem asa, sa nu ne certam niciodata/Sper sa fie asa, exact cum zic eu,/Ca daca nu o sa ma supar pe Dumnezeu/Nu ne certam niciodata si-ti spun ca te iubesc/Tu esti cea care ma face tot timpul s-o doresc/Parte din inima si sufletul meu/Tu vei reprezenta toata viata mereu/Pentru noi doi banii n-au fost o valoare/Sa stii ca te iubesc din suflet, oare/Dumnezeu mi te-a trimis in fatza ?/Ca daca da ii dau a mea viata/Cum te porti, cum arati si cum razi tu la mine/Zambetul tau imi da fiori si asta o stii bine/Iubito, insa cu tine tot e ca un vis/Si atunci cand vorbesc cu tine ma simt ca-n paradis/Eu n-am avut parte pana acum de cineva ca tine/Lumea asta pentru mine se transforma in bine/Cu toate astea tu stii cel mai bine/Ca orice as face eu vin tot la tine/Orice s-ar intampla eu pe tine te iubesc/Tu esti femeia mea si fara tine innebunesc/Cand ne trezim sa te simt langa mine/Si cand te lauzi, sa te lauzi doar cu mine

Caut un nou inceput ` Caci tu ramai amintirea..

Orice baiat merita o a doua sansa…evident cu o alta fata???°

Uita numele lui,uita chipul lui…Si adu’ti aminte ca tu pentru el nu reprezinti nimic…Uita cat de aproape l’ai avut…Si adu’ti aminte ca n’o sa se mai intoarca…Uita cat de frumos iti vorbea…Si adu’ti aminte ca si el vrea sa te uite…Uita noptile petrecute cu el,uita cat de fericita erai…Si adu’ti aminte ca deja are pe altcineva…Uita cat de geloasa erai,uita momentele cand te facea sa razi,uita de cate ori iti pronunta numele,uita de cate ori ai plans,uita de cate ori a fost alaturi de tine…Si adu’ti aminte ca a ales’o pe ea…Uita ultima oara cand l’ai vazut,uita sarutarile lui,imbratisarile lui,uita ca intr’o zi a fost iubirea ta…

Lasă un răspuns

