Si gandul meu nu are limite ….zboara peste tot gandeste limpede !!

Posted: 16/12/2011 in Uncategorized

Am invatat sa lupt

Doare fiecare clipa, viata-i o risipa
De vise fara rost
Am vazut cum soarta, imi sterge trecutul
E o minciuna totul, un sfarsit

Refren
E un destin crud
E prea mult
Un joc mut pe care l-am pierdut
E doar un gand rau
E asa greu
Sa fiu eu am invatat sa lupt
Ieeeeeeee…oooooo….am invatat sa lupt

Strofa 2
Poate doua vieti schimbate
Drumuri separate se vor intalni
Eu voiam lumina, dar cine e de vina
Chiar nu mai conteaza, cand totu-i gol.

Refren
E un destin crud
E prea mult
Un joc mut pe care l-am pierdut
E doar un gand rau
E asa greu
Sa fiu eu am invatat sa lupt
Ieeeeeeee…oooooo….am invatat sa lupt

 

Avem acelasi vis

Cand ne-a fost greu am strans din dinti
Ne-am prins de maini si-am stat uniti
Si nimeni nu poate sa ne ia ce avem
 
Refren:
Doar noi,avem puterea
Sa schimbam ceva in viata ta
Avem si cheia spre visele tale
Ridica mainile si simte cu noi muzica
Si vom pluti pana atingem cerul
Dar noi ne-am pus in cap sa-ti facem sa-ti zambeasca inima
Ne-ndragostim si noi la fel ca tine
Si daca simti iubire fi acum de partea mea
Vreau sa fim liberi sa iubim
 S-avem acelasi vis!!

Intr-un ocean fara de mal
Noi ne-am lasat purtati de val
Si totusi inca mai speram sa ne-auzi
Dar n-am vrut sa ne dam batuti
Si zi de zi am impins munti
Si nimeni nu poate sa ne ia ce avem
 
Refren:
Doar noi,avem puterea
Sa schimbam ceva in viata ta
Avem si cheia spre visele tale
Ridica mainile si simte cu noi muzica
Si vom pluti pana atingem cerul
Dar noi ne-am pus in cap sa-ti facem sa-ti zambeasca inima
Ne-ndragostim si noi la fel ca tine
Si daca simti iubire fi acum de partea mea
Vreau sa fim liberi sa iubim
S-avem acelasi vis!!

Comentarii
  1. cosmina spune:

    super tari sts

    Apreciază

  2. catalin spune:

    numai un suflet sensibil si curat ca apa de zvor poate simti asa!
    iti doresc sa gasesti mereu liniste si consideratie pentru ce esti sii simti!!!

    Apreciază

  3. diana spune:

    este super tare parca atunci cand o citesti parca iti trece prin suflet bravio

    Apreciază

Lasă un răspuns

