Un copil este un inger ale carui aripi se micsoreaza pe masura ce ii cresc picioarele :X

Posted: 16/12/2011 in statusuri legate de inocenta si copilarie [;x ]

take me as I am !
       (ia ma asa cum sunt.)

De vrei sa nu-mi dai niciodata drumul, ia-ma incet
Si sterge-ti de pe a ta fata falsul zambet.

Privesc in urma mea,
Vad,oameni razand
Cand plang, ma rog la Dumnezeu ,
Mereu Si-L intreb:”Oare, nu Vezi ce vad si eu?”

Speranta n.a murit si te.ai regasit ca intr.un vis
Inchis in tine dar prietenii sufletul ti.au deschis…
Au fost cativa dar au contat inzecit
Si.au venit zile insorite dupa ce ploile te.au pus la zid…

Lacrimile sunt, parca sbulberate de vant
Nu mai zic nimic, inchei aici ca doare,
Dac-ar fi sa curga lacrimi, sa curga ale tale.

                    Sufletul nu mai poate fi racorit,
                doar obrajii aprinsi scaldati in lacrimi

Se spune ca iubesti o data in viata,o singura iubire
Atunci cum se face ca suferim la orice despartire?
Si nu inseamna ca nu plang daca n-am obrajii uzi
Amintirea ta mi-e dusmanul cel mai de temut
Si cand dragostea vorbeste parca tot pamantu-i ud
Doamne fa-l fericit ca-i un inger pe pamant
Mai bine orbesc decat sa il mai vad vreodata plangand!

 

Am colorat impreuna multe amintiri frumoase
Ne-am dat seama ca nu ne stim dar totusi ne cunoastem
Ne-am tinut de mana la bine si la rau
Am fost langa tine,langa sufletul tau
Ne-am jurat intr-o zi ca impreuna vom fi
Iar acum cand suntem ne iubim ca doi copii
Timpul a trecut,dar noi nu ne-am schimbat
Dar totusi ma schimb pentru ca te iubesc cu adevarat
.
Atunci cand cazi , eu o sa te ajut
sa te ridici . Atunci cand simti ca iti e greu , voi fi mereu aici . Cand toata
lumea te va respinge , eu voi fi aproape de sufletul tau ?. Pentru ca suntem
prieteni !

 

 
Un copil este un inger ale carui aripi
se micsoreaza pe masura ce ii cresc picioarele

 
Acum ma suna… cand da de greu sa-i spun o vorba buna ! ;x
vei cauta privirea mea la fiecare ea din viatza ta.

Si daca te as ierta ?

Frumusetea reprezinta intelepciunea femeii…Intelepciunea reprezinta frumusetea barbatului.

Un prieten adevarat este acela kre te asculta knd ai nevoie de el.Care iti zice adevarul chiar dak doare,care e alaturi de tine si se sacrifica pt tine k e convins k si u te-ai sacrifica pt el.

Mai bine ai fi tu insuti..Cum erai inainte!!…Rujat,cu poseta pe umar,poponaru ala cuminte..Acum iati draq rochita si pantofiori tai cu toc..Dati jos hainele largi si fatza de golan bagat in jok..!!
Oriunde ai fi…OriCe ai face..Cu oriCine ai fi aCum..Candva te vei intOarce..Dar te vei intOarce cand va fi prea tarziu..Atunci ai sa pretuiesti ce azi ai reusit sa pierzi ieri……..

O furtuna imi aminteste de cat de frumoasa e vara, fotografiile imi amintesc cat de frumos este sa cresti, prietenii ca tine imi amintesc cat de frumoasa este viata

Si daca vreau sa iasa fum,stiu unde sa dau foc 

Impresii pana la refuz”E chiar asha cum zic…:,Sti bn k nu ma ascund!!! „jeg0asele” care vorbesc aiurea se duc la:”fund „

Va tineati de maini si ea plangea,priveai in ochii ei frumosi d fata rea ;x

•¦De fiecare data gandul ma indeamna:’Lasa in urma totul caci inima te cheama’.o•¦
gesturi sh vise… atingeri interzise:

Pr0fita d` fiekre clipa..k`n fiekre paradis exista kte`o ispita:x
.
Traiesc înca din vise chiar daca multe dintre ele nu’s permise !”
.
sunthem` píesele` perfecthe` dintr`un` joc` de sah pervers. unde un  existha` reguli  shi     totsi` merg  pe intheres`
.
““..Uite`o ma e dulce..Nu o mai ai..Ai Fost PRosT !..Sti destul de bn.Acum a intorS pagina ..Nu mai are nevoie de Vagabonti ca Tine

• Mereu cu zambetul pe buze.. • Nu se streseaza.. • Nu prea o intereseaza ce urmeaza..:-”

Totusi ma admiRa pentRu ca Sunt cOpil si am o lumE de Vis si Singura mea atinGere îl duCe’n paRadis ;x •
.
Si ma gândesc la ce nu e permis . La ce e interzis . La ce eu numesc : vis .
Tu imi spui mereu: Esti prea mica! Mereu aud: Cine ? Asta Mica ? Dar ai uitat ceva: Asta mica te`a facut s`o iubesti asa cum e ea :x!
.
Traiesc din fantezii , visez la nebunii , e o pOveste` pe care o Stii .

Stiu am un talent nativ,sa folosesc un zambet fin pe post de sedativ

Stii  Dorintele sunt pe gratis  Eu Nu !
.
Prea perfect pentru` miiine! Prea perfect pentru nOii! Ciiiudat dar dupa plOaiiie` viine sOarele apOi!
.
Si Ce Daca E Inca Un Copil?Stie Sa Te Faca Sa Te Uitzi Dupa Ea..Stie Sa Zambeasca Timid!Si Mai ALes Sa Te FaCa sa Tee Injosesti Cand Vrea
.
 st multe ca EA .. da` nu toate stralucesc .. !O vorba buna : Cand ejti bruneta iti permiti orice !”
Eu n`am nici o grija.. Grija mea o au altelee

Sunt facuta cu tupeu….Si fac numai ce vreau eu!!Nimeni nu imi sta in cale,Pun baietzii la picioare.
iti place cand te privesc ,iti place cand iti zanbesc,iti place la nebunie cand bat apropouri ca te iubesc !.
‘Sunt o fata rasfatata,asta sti prea bine,dar fata asta rasfatata te iubeste doar pe tine ” .
.. esti vantu` care poarta gandu` meu .. esti ploaia care`mi stinge inima .. am doua anotimpuri`n suflet mereu .. cand vi sau pleci din viata mea .. !!
.

Lasă un răspuns

