Viata are jocul ei, insa tu ai regulile tale.

Posted: 17/12/2011 in Statusuri....pentru viata....

Nu totul e pierdut cand te prabusesti.
Iubesc sunetul linistitor al valurilor…adierea vantului care imi trece prin par…iubesc sa ma plimb desculta prin nisip..
Ma ignori vrand sa ma faci sa sufar….chiar nu iti seama ca asta e singurul mod prin care persoane ca tine ma fac fericita?Chiar crezi ca imi pasa?
Cel mai trist lucru e ca ,de cele mai multe ori,sufletul i-l dai tocmai persoanei care nu are nevoie de el
Zambeste, chiar daca este un zambet trist, pentru ca mai trist decat un zambet trist este tristetea de a nu sti cum sa zambesti.
Cum, cat, unde o sa doara? Cum sa zgarii peretii ca sa ies din groapa afara.
Mi’ee asaa de binee ! Lasa’ma in luumeea meaa!
Exista zambete simple, aparent lipsite de importanta – dar raspandite pe lungul drum al vietii, ele aduc binele si bucuria de care avem atata nevoie.
Stii..urasc..Urasc faptul ca te iubesc!
Are tupeu  Are rabdare Are si-o prietena mai barfitoare Sa ziik tot adevarul  despre Ea ? si imediat` dispare
Mai am doar o proasta impresie`,despre fata asta,care ma barfeste  dupa pot sa intru linistita in depresie
I-am cerut  sa ne impacam si  sa nu mai fie  asa fitsoasa . Acum regreta  Mai are doar o prietena  Singura ramasa
Ce proast-oo` ??? CREZI` CA MA LAS` INVINSA? Am inteligenta` necesara  sa  nu ma las asa usor atinsa.
Te-ai intrebat vreodata ce ai lasat in urma ta?


Daca viata’i in alb si negru atunci cand tu vrei sa zambesti si lacrimi curg, ia culori si spune tu poti sa le opresti !
Si totusi , visele devin realitate .
E trist sa suferi uneori , dar e frumos cand dragostea te face sa zbori 
Sj e normal sa fiu aSa cand de la cei dragi , in loc de sfaturi auzeam „Treaba ta ce faci”
Lumea isi da cu parerea des dar nu-mi pasa mie./ Poate sa ploua, sa ninga, sa fulgere, sa tune/ Eu fac doar ce simt, nu fac ce mi se spune?
Ea e,Fetita ta Cuminte -Stie Cum Sa iti vorbeaSca,Si cum sa Te alinte-Stie mereu Cat de Dulce Sa iti zambeaSca -Mai aleS cand vrea Sa te foloSeasca -A invatat Cand trebuie Sa tipe si Cand trebuie Sa taCa!
un zambet nu inseamna fericire asha cum o lacrima nu inseamna durere.Potzi plange knd ejti fericit,potzi sa razi knd inima itzi plange….
Te yubesk orice sar intampla chiar daca lumea asta e prosta si rea
• De fiecare data zambetul acela care vrea sa arate indiferenta, doare mult mai mult decat lacrimile care vor sa dovedeasca suferinta.
• Mi`am dat seama ca viata..este ca un ball mascat..!! Dupa ce toata lumea si`a scos masca..distractia sa incheiat..!!


• Ma vrei inapoi?/Eu nu,Iti spun doar atat./Nu miza pe faptul ca odata m`ai facut sa plang/Am mai crescut/M-am schimbat mult
• Sa taci cand vorbesc eu !/ Nu`mi place sa minti atat timp cat mint si eu`! /Nu`mi place sa imi spui: „pa”! /Nu uita – asta e replica mea !
sa am mereu acel ceva, ce tzi-l doresti si nu`l mai are altcineva!
Doare  cand iubesti trecutul…si uiti ca prezentul este tot ce conteaza..
Mereu va fi una care sa planga dupa tine , Da` nu eo scumpule !
 Daca te uiti tot timpu inapoi, nu o sa vezi niciodata ce ai in fata!
Valoarea unui prieten nu o cunosti decat atunci cand il pierzi!!
Stai calm baiatu meu,Ca nu’i nimic de capul tau. Gata,m’am saturat. Eu de astazi am plecat
Daca as putea i’as da parte din minee!
Vreau sa o vad zambind urland de fericiree!?
Mereu vei cauta la o alta ea
Cea ce adorai la mine candva!
Lumea nu mai e asa cum era candva!Azi nu te mai cunoaste cine ieri te respecta!
Te uiti la mine si nu iti vine sa crezi ` Cum o pustoaica ca mine te`a facut sa iubesti
Ea nu e sora mea pe bune,dar am avut noroc ca am gasit-o prin atâta lume.

Lasă un răspuns

