Hai sa refuzam orice rol pe scena regretelor

Posted: 07/02/2012 in ;x ;x Mai sti cine esti ? ;x ;x

Sa ai parte de iubire,si de tot ce ai visat,si de multa fericire..Eu am plecat !

– Ea a fost mereu langa mn cand restul m-au lasat Si a fost mereu cand toti pe la spate m-au acuzat Ea m-a ajutat incet incet sa devin ce sunt acum Si tot ea mi-a aratat care este cel mai bun drum.

– Poti sa suferi,sa disperi sau sa traiesti .Totul are pret,depinde cât platesti.

– Hai sa fugim, sa evadam Hai sa plutim, sa zburam Hai sa zambim, sa visam Hai sa traim si sa uitam.

 Stiu ca vreau iluzii dar nu-mi pasa, Daca sunt fericita nu conteaza!

 Hei sti ceva ?…Nu mai comenta !…Sti prea bine ca doar eu sunt dragostea ta.

• Putem spune ca ne stim din totdeauna• In momente grele ne`am intins unul altuia mana•

Suntem piesele perfecte dintr`un joc de sah pervers … unde nu exista reguli si toti merg pe interes

Am învatat sa am rabdare. Ca totu-ti iese atunci când nimeni nu te crede-n stare !

Un singur lucru bun am invatat de la tne ;;) . Sa`i dau dracu pe toti daca mie imi e bine !

-Hai invata sa treci peste , viatza nu e o poveste . Cand destinuti joaca feste , nu trebuie sa plangi , zambeste !

Ea e fetita ta cuminte,stie cum sa îti vorbeasca si cum sa te alinte,stie mereu cât de dulce sa îti zâmbeasca,mai ales când vrea sa te foloseasca

Aude ce vrea`. întelege numai ce`i convine`.oftica` te ca nu o doare de tine;)

Între noi stii , defectele sunt acceptate ;;) , Între noi stii, nu vezi priviri arogante😉 , Între noi totul se-mparte😡 !

Mai stii?Îti placea sa o vezi râzând.Ea tot cu zâmbetul a ramas,tu tot cu ea în gând

stiu mereu sa le zâmbesc,mai ales când vreau sa i  folosesc daia ii tin :))

Fata destepta! Saruta dar nu iubeste,Asculta dar nu crede,Si pleaca inainte de a fi dezamagita!

Stiu, Sunt multi kre vorbesc urat de mn, Nu toata lumea ma iubeste, Dar oricum e bine…

Tu îmi faci toate poftele , toate placerile si tot ce-mi vine mie-n minte . .ca doar sunt fetita ta cuminte .

Iti aduci aminte de acel moment… O poveste simpla, fara happy-end :-j

 ea : vezi ?. daca m-ai fi iubit cu adevarat, nu te-ai fi întors.
 
Doua suflete tradate, dragostea au îmbratisat😡 . Nestiind cum sa iubeasc ..` imediat s.au înselat ! ;o3

Lasă un răspuns

