Am invatat …

Posted: 03/04/2012 in Adevaratele dureri !!!!

Am invatat sa tac ,sa tin minte si sa fac .Si orice lacrima mai bine o ascund .Acum am crescut…. cica sunt fata mare si uneori nu mi permit sa spun  ca doare !

Fi constient ca uneori trebuie si sa cazi!

„Prietenia „cuvant necunoscut pentru multe persoane.

Rad si ma prefac ca nu s-a intamplat nimic.Dar nu raman niciodata datoare .Tot raul care mi sa facut mie se va face ,il voi restitui !

Nu-mi spune ce sa fac ,nu platesti tu pentru greselile mele.

Indiferenta e cea mai dura arma,doare mai tare decat o palma !

E bine sa fi curajos ,dar ai grija curajul poate ucide !

La cate pietre -n cap am luat  normal ca am caracter de piatra .

Daca tie nu-ti pasa, eu vreau sa ti arat ca te poti schimba

Tu nici nu sti cine sunt ,dar arunci vorbe in vatn.O sa se afle curand esti purtator de cuvant .

Nu te baza pe nimeni .. construieste-ti viitorul cu propriile tale maine !!

Am doua defecte ..Primul este ca sunt prea bun….Al doilea este ca sunt foarte rau cu cine a abuzat de primul defect !!!

Imi pare rau,domnule militian…ca fata` ta s`a indragostit de un golan! Da`,cine se gandea ca fetita ta de alaltăieri a ajuns sa faca treaba cu un borfas de cartier !😉
 
Persoanele sunt ca cubul Rubik…cu o mie de fete !!
 
Doar cine nu cunosate durerea …poate rade de suferinta altuia !
 

# Şi încerci să mă iei cu faze gen ” iubi , te iubesc ” , dar la tine „iubirea” e un joc copilăresc fără stres ! :-j

# Te-ai înjosit nu te credeam aşa , să mă laşi pe mine pt o zdreanţă ca aia ! :-j
 
Trebuia să fiu indiferentă de la început , dar n-am putut ..am put suflet şi m-a durut :-j
 
Nu pot fii indiferentă cu cineva la care ţin .. chiar dacă acel cineva împrăşie numai venin !
 
Şi am făcut o greşeală care nu o voi mai repeta .. mă doare şi mi-am învăţat lecţia !
 
Frate , ştii că nu suport cu alta de mână să te văd , m-ai dezamăgit enorm de tare ..lovitura a fost mare..
 
Că am ajuns la faza în care nu mai dau 2 bani pe băieți. Majoritatea sunt niște fraieri care se cred deștepți … :-j
 
 Am primit palme de la viata , cand nu ma asteptam . M-au tradat aia pe care din suflet ii iubeam ..
Ai vrut sa-l ai , acum il ai pe tot ! Fi-ti voi feiriciti , ca eu nu ma mai intorc .
# Si îmi spui ca sunt mica ca nu stiu sa iubesc , nici macar nu m-ai lasat sa îti dovedesc !
Stai in pana mea,pe banda ta !;)
Da mi-e dor de el ,dar niciodata nu o sa recunosc !
Satula de minciuni si de vorbe goale .
Sa il iubesc pe el ,sincer n-am incetat .Plang usor dupa el dar s-a terminat.
Nu te gândi c-o sa mai îndur multa suferinta . Poate par matura , dar sunt si eu o fiinta
IUBIREA înseamna sa dai cuiva sansa sa te distruga si sa ai încredere ca nu o va face.
Deci …daca pleci…inchide usa .ca-i curent !
Puteai sa gasesti alta fata , ca ea pentru mine , e importanta .
Plâng si acum cu ursuletu-n mâna , m-ai lasat pentru prietena mea cea mai buna .😦
Pentru o fata orice relatie începe cu: „e diferit” si se termina cu: „e la fel ca toti ceilalti”.
Eu ramân acelasi om, las trecutul în spate ?i-mi tot repet în gând „Asa sunt to?i, frate!”.
Ea?, ea era fata care te iubea indiferent de greseala;]`
Mi`e dor de clipele când eram un suflet . Dar al meu a disparut ?i a ramas decât un urlet !
Daca nu-i a ta ,E tarfa altuia!🙂
Ma exprim în lacrimi varsate, ascult o melodie si ma las usor pe spate în acelasi pat plin de pacate .
E prea tarziu pentru regrete.Nu te-a uitat dar nici nu vrea sa te ierte. :-j
M-ai imbratisat, n-am stiut ca e real, cu tine nu ma astept la un final…
Mi-e dor de toate , si tu de fiecare data ma dai la o parte`!
Spune ce vrei dar întoarce-te acasa.Spune ce vrei dar da-mi iubirea înapoi!
Sa îi spui unei persoane de ce o iubesti este ca si cum ai încerca sa îi explici ce gust are apa .
• Si acum e bine, e lânga tine, îl iubesti si-acum lânga el astepti ziua de mâine ;o3 .
Vrei atentie ?!Fa-te semn de circulatie !:)
Cum p**a mea dormi noaptea? Ma tot intreb..Ti-ai pierdut cuvantul, te mai simti intreg?!
Am plecat,nu te mai stresez..o sa fiu bine sau cel putin asa sper.
Nu îti închipui ce are ea în suflet, te iube?te, tu, vagabond din fire o faci sa ajunga sa poata zâmbii doar când te vede prin fotografii .
 
visez..imi doresc..astept..si incerc..palng..si..ignor..uit..si..ranesc..privesc..exist..ma..intreb..cand..ma ridic..vreau..suspin..si..ma ..pierd..ma..sperie..trecutul..obosesc..dar…IUBESC:x
 

Prietenia este ca si banul, usor de realizat dar greu de pastrat ….

 Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate

Orice s`ar intampla el pe mne ma ubeste [] …Eu sunt fetitsa lui sh fara mine inebuneste.

I’m a little scared,
 I’m not afraid of what happens,
 But I’m afraid to look like I care.
 We passed through many
 I realize without
 Squeezing you in my arms
 Feeling like your heart beats,
 It’s one thing
 You always feel when you are close.        

Sunt putin speriata ,
Nu mi-e teama de ce se intampla ,
Dar mi-e teama sa arat ca imi pasa.
Am trecut prin multe
Fara sa imi dau seama
Strangandu-te in brate ,
Simtindu-ti inima cum bate , 
E singurul  lucru
Pe care il simt mereu  cand iti sunt aproape.

Comentarii
  1. simona spune:

    uauuu adacristina esti geniala am avut multe de invatat din povestirile tale bv

    Apreciază

  2. Ramona spune:

    Frate ai un talenti esti bestoala . Esti fata nu ? .Nu cred cca conteaza oricum tineo tot asa

    Apreciază

  3. Didi spune:

    Super , tine’o tot asa … Ai talent fato ! :*

    Apreciază

  4. Myo spune:

    Imi place foarte mult. Chiar mi.au dat lacrimile!

    Apreciază

Lasă un răspuns

