..??>>??>>??>>??..

Posted: 05/04/2012 in ;x ;x Mai sti cine esti ? ;x ;x

Ea E Langa Mine Cand Problemele Sunt Multe . Si Tot Ea E Singura Care Are Rabdare Sa Ma Asculte . Te Iubesc Si Punct! .

Ea ma iubeste,ea ma`ntelege ! Ea e sora mea si mi`o dovedeste ! Te iubesccc

Un prieten adevarat e acela care iti accepta trecutul, te sprijina in prezent si te incurajeaza in viitor

Prietenii sunt ca stelele: intotdeauna alaturi de tine, nu conteaza cat de departe esti

Daca ai nevoie de prietenia mea si ne despart 100 de pasi, fa tu primul pas si le voi face eu pe celelalte 99 pentru tine

Un iubit te poate injunghia in inima, un strain in fata, un prieten pe la spate. Dar prietenii adevarati nu poarta cutite la ei

1.Parfumu`ei e ametitor ca shotu` de tequilla  Are prea mult stilla`  Face pe copilla De fapt ascunde ganduri ucigase godzilla
2.E fata ce n`o poti uita  Ea nu stie cum e dragostea Dar intr-o zi poate va invata Si va fi, ea, va fi doar a ta`
3.Joaca periculos  E dangerous
4.Dar te declari fan , trebuie s`o ai  Nimic nu mai opreste pasiunea din roman .
6.Nu mai plange! Norii fug departe cand zambesti.!”

Ce mult m’ai ajutat . Incredere mi’ai dat . Tu viata mi’ai schimbat  . A meritat
Nu o ai nici tu, dar nici altii . Nu e genu` de fata care se baga in relatii !

sentimentele nu pot fi puse pe balantaaa  . nu ne poate despartii nici o destanta  suntem suflete pereche mereu in zbor  . am nevoie de tine  . Ingeru’ meu pazitor !

va veni sH` randul meu,cand tu vei reGreta sH` mie nu`mi va mai paSa !

nu`i aSa ca ai creZut, cand ti-am spuS ca ma durut? cred ca ai uitat pe unde sH` cu cine am creScut

te mai aStept o zi sau poate 2. iar daCa vi. ma faC ca pLoua !
.deCi.poti sa pleCi.nu`ti intoarCe priviRea in trecuT. numai sunt acelasi om pe caRe tu l`ai cunosCut !

descHide bine ochii ca aSta e reaLitatea !
.reaLitatea joaCa dur !

Nu sunt rea, sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita,hai sa facem o`ncercare, sa vedem care pe care…

PotI sa ma urastI, nu te condamn.Dar cand suntem fata’n fata tu imi esti fan!

O femeie-n viata ta e ca focul, nu uita
Chiar de sufera si plange, vointa femeii invinge!

Am visat prea mult ce nu trebuia…am vrut prea mult ce nu trebuia…acum toti sunt fericiti….iar eu plang printre zambete si rasete

Nu ma cautati.Eu nu exist in realitate .

`e prea mult fum in jur…
nu pot zambi acum…
Timpul estie ucigashuul perfect . omoara orice sentiment „

Inima mea e un hotel prea scump sa intri in el

Mi`e dor de inocenta ce caracterizeaza orice copil
Cand facem cate o prostie scapam intotdeauna subtil

Daca ar avea iubirea top.eu as fii pe ultimu` loc

ce le tot pasa pe cine iubesc,cu cine vorbesc,de ce imi spun mereu cum sa traiesc? 

Nu sunt o papusa pe bazza de arc … Daca vrei sa faci cva pentru mine Fa un INFARCT

Nu te ascunde dupa masca Ce nu o poti purta Nu-ti mai distruge tenul Prin a te inlacrima Tu copile alunga dragostea Si da drumul viselor ce le aveai candva

Te uiti in spate.Privesti in trecut.Si acum realizezi c ai pierdut

E felul meu de a fi. Nu ai inteles tu. Va intelege altu’ a 2’a zi

Poate ca prietenia nu este decat aceasta: o prezenta care se intregeste cu alta prezenta. Prietenii de obicei se cauta, iar când s-au gasit, adeseori tac.

Erai ultima speranta,ultima incercare,ultima sansa pe care o dadeam unui tip sa`mi demonstreze ca nu e asa cum cred eu  ca nu sunteti toti la fel  dar se pare ca m-am inselat din nou

Si stii ca…niciodata n-o sa fie cum a fost Si multe lucruri acum nu mai au rost

„•Acum pot s`ascund fiecare lacrima ce`mi cade Pt`ca am crescut… Cica acum sunt mare… iar cateodata nu`mi permit s`arat cat de mult ma doare .””
Sa acuzam e prea tarziu dar un suflet cald de copil,intreaba cand o sa mai vii?
Ejty tare`n clantza doar cand e de fata multa lume, cand ejty doar tu cu mine spui ca au fost GLUME  Tu m`ai amuzat ca ai rostit si nume… acum te scuzi ca tarfele cu fel de fel de nume!

pentru ca nu au o viata-a lor, stau s-o comenteze pe-a mea

As vrea sa cred vrajala ta` .Dar tot ce-mi spui e BLA BLA BLA.

Nu mai sunt fetitza pe care el o stya mai de mult,poate nici n`a observat de la un timp am mai crescut.Acum sa tzipe ca ma pierdut

Pentru ca nu sunt altceva decat un copil ciudat. Ce vrea sa stea mereu imbratisat

Esti terminata dpa pla cum snt copiii dpa pokemon 

Tu esti baiatu` visurilor mele:* Chiar nu stiam dc visez urat de la o vreme

Tu ai fost doar o lectie pe care a trebuit sa o invat, acum este timpul sa invat si altceva!
„Ce mi-a placut odata imi place intotdeauna, pentru ca optiunea mea este motivata.Fie ca urasc, fie ca iubesc stiu clar de ce..

•Mereu vei cauta la o alta Ea • Ceea ce adorai la mine candva •
• Nu incerca sa fii a lor • Sunt multsi care nu stiu ce vor • J` tsine mereu deschisa o ureche • Sunt niste secrete • Doar intre fete
Nu conteaza in ce maniera ne’am imprietenit • Conteaza ca suntem de nedespartit •
Putem spune ca ne stim din totdeauna • In momente grele ne-am intins una alteia mana •
Si am alergat sa invatz sa visez! Si am alergat sa invatz sa iubesc.  ! ♥”
Uneori te simti cel mai puternic:esti tu,ii ai pe ei,ei sunt acolo.Tu esti cine ti-ai propus sa fii. Iti vei aminti de ei. Dar el? Vezi tu, pe el n`ai cum sa-l uiti…
•  Stiu ca o ai pe aia da` Chiar nu`mi pasa Poti s`o minti putin si s`o lasi acasa 
A fost odata , asta nu inseamna ca va fi mereu
Si daca dragoste nu e,parca e bine !
Intai trebuie sa inveti regulie jocului si apoi trebuie sa joci mai bine ca toti ceilalti
Daca vezi sunete rosii verzi sau gri,esti unde ar trebuii sa fi
Eu nu tin cont c’afara ploua, ca’i zapada sau roua Mie nu’mi strica vremea starile cum vi se intampla voua
Ai putea regreta vreodata ca ai inceput sa inveti sa iubesti,cu el,candva,demult?  .♥”
Lasă`te, lasă`te, lasă`te ascuns de rânduri. Pune`te, pune`te, pune`te putin pe gânduri.
Ea nu e ca restu ea e pur si simplu ea…
Nu plange ca s’a terminat, zambeste ca s’a intamplat

Lasă un răspuns

