Revino-ti in fire ! E o linie foarte subtire intre indiferenta si nesimtire !

Posted: 08/04/2012 in ;x ;x Mai sti cine esti ? ;x ;x

Fratele: « Tata, mi-am tras gagica. »
Tata: « Bravo fiule, asta e baiatul meu! »
–––––-
Sora: « Tati, m-am indragostit si am un iubit la care tin foarte mult.. »
Tata: « Ceeeeeee??!! Unde-i ca-l omor!!
Recomand idiotilor sa-si tina tarfele in lesa !😐
 E mica dar stie sa iubeasca , ea poate chiar sa faca relatia serioasa
 Vreau sa strig cat pot d tare.”M*ie pentru` toti baietii`!”
Aceasta` mica opera` prezinta` si exceptii.
Si vorbesc la modu` general pentru` ca` majoritatea sunt niste bestii`! =))
 Nu-mi pasa de ce crede ea,fosta prietena a ta!🙂
 O sa te minta ca a stat la o bere cu baietii :-@
Mai mult ca sigur ca a fost la bagaboante cu baietii :-s
O sa te-njure, o sa te bata😐
O sa ia droguri non-stop :-&
O sa te-nsele, o sa jigneasca :-w
… Insa tu iarta-l de tot >:D<
Orice s-ar intampla, el pe tine te iubeste :X
Tu esti fetita lui si fara tine-nebuneste ?
Arunca si tu putin pamânt când o fi sa mor si prefa-te macar ca o sa-ti fie dor.:-
Nu ceda iubito cand stii ca inca mai poti . Da-i dreacu pe toti .:)
Mai pot schimba ceva sau s-a terminat ? Puteam fi fericita insa orgoliul nu m-a lasat :-
El: Vrei sa te casatoresti cu mine?
Ea: Da! Dar nu stiu sa gatesc , sa calc , sa spal
El: Vreau sa fii sotia mea , nu servitoarea mea ?.
#Sunteti toate o apa si un pamant,c*rve ca voi nu am mai vazut🙂
Nu-mi place deloc când îi vad pe astia ca bârfesc o fata , baa treziti-va fata asta a fost a voastra odata .:)
Orice ar fi nu ma mai ranesti , atat iti zic omule ” invata sa iubesti ”🙂
M-ai vandut când ai avut ocazia..eu nu te vând..te dau degeaba!🙂
Dar daca mâine o sa-si piarda din esenta, n-o s-o poti numi coincidenta .
Poti fi numit tampit,ca inca ti-e dor de o fata care odata te’a mintit!
Ba esti simplu , ba esti complicat .. Ba esti cum imi place , ba esti un ratat! :-??
Competitia te invata sa`ti f*ti prietenii de`o viata
Nu uita cum ne-am cunoscut , plangeai dupa ea , si-atunci a durut !
Esti praf , acum ai pierdut-o , dar tu n-ai idee cât de mult a durut-o !
 E simplu, baga la cap ! Daca nu vreau, nu fac !
Ea vroia doar un zâmbet ca sa-i schimbi dispozitia , nu sa o lasi pentru alta care-si desface picioarele si îsi schimba pozitia ! :-j
 Bunul simt l-ai lasat acasa , jet ma si tu si a ta zdreanta !🙂
Te uiti la ultima poza si strângi din dinti . Esti acelasi om , dar ai uitat ce simti .
Daca înca te caut înseamna ca îmi pasa . . dar tu esti prea ocupat cu zdreanta aia proasta🙂
Când mi-era greu , tati îmi zicea : Printeso , nu plânge , lumea nu se opreste în loc pentru durerea ta!
Nu-ti mai face sperante, nu ma întorc la tine ! Sunt multuminta cum arata asa viata mea, îmi e mai bine !
Am trait tot ce am spus, pe propria piele Si cine are pareri contradictorii…ma f*t în ele!
Baga-ti p*la in viata numai ai grija sa nu faci un copil cu ea, ca o sa vina peste 9 luni sa ia pensia

Auu , am boala pe astia care mint  si nu stiu sa spuna ce simt !
Nu suport , nu suport .. nu`mi place ca`ti bati joc !  Sunt eu , ai uitat? Ti`ai batut joc , esti terminat ! 
 M`am schimbat ? Parerea ta , eu doar am devenit ce nu credeai ca voi ajunge candva 
 Ma minte , nu stie ce simte ..vrea sa`l cred .. fratee , prefer sa`l pierd 
 Ma , nu te mai caca pe tine cu aia ca nu ma oftic are un tic , sta seara pe centura  ii place sa o ia in gura !
Te`a ranit ?😐 rupe`i capu` da`l dreacu
Pt mine intri si in foc ..paai , arunca`te de tot , vreau sa te vad mort .
E tare tarfa ta , pacat ca aseara la altu in masina era  .
 Mi`a spus tata odata o vorba mare ” Fata mea , nu te lasa calcata in picioare de un oarecare ” 
 Nu , nu .. nu ramane asa .. te bat si pe tine si pe tarfa ta ! In genunchi o sa stati in fata mea .
Ti`am zis .. ia`te de mine , fa`mi ce vrei dar nu iti bate joc ca ma pis pe tine si iti dau foc  
 Imi zicea mama sa nu`mi pierd capul , sa nu ma indragostesc .. Baa , dati repede timpul inapoi , nu stiam ca gresesc
Oftica`te ca`i bine .. ca gagicuto te f**e cu gandu la mine
Entuziasmata , eram cea mai norocoasa fata .. de unde dracu noroc? Ca tu iti bateai ca prostu` joc
Ma minti , tu ai pe altu` ma doare capu ! Am pe altu , n`am pe altu` .. problema mea ! Mai inchide dracu gura aia
Ma copilule , uite`te bine la mine , te joci cu mine..te calc in picioare! Vezi ca nu mint , nu sunt o simpla oarecare !
Prietenia înseamna a fi frate si sora, doua suflete ce se ating fara sa se confunde, doua degete ale aceleiasi mâini
O viata am , imi bag pu*a-n ea , imi bat joc de voi ca si voi ati facut-o candva
Iti spune ca vrea o relatie serioasa si dupa ce te f*te  stii , intre noi ceva cam pute …

2 pasi , arunca-te de la inaltime . Arunca-te in amintiri atunci cand simti ca nu ti-e bine ..:-j
Ba..ridica-te si fa ceva. Tu chiar crezi ca dac-o sa ceri ti se va da? :-j
Toata lumea ma întreba : Ce vezi la el ?
Zâmbind , am raspuns : Tot ce voi nu vedeti ..
Vreau un baiat care sa-mi strice rujul de pe buze , nu rimelul de la ochi ! :-s
Mereu cu gândul la el , e?ti din nou cu telefonul in mâna , pe bune . Resemneaza-te , oricum ?tii ca n-are de gând sa te sune
 Esti distrus , ai o minte bolnava . Mie îmi vorbesti de pi*de , când tu o rupi pe laba
Destul , am adunat prea multa ura . Pe-ai mei îi voi lua mereu în brate , si pe restu în p*la ..
 Pai de ce p*la mea , cum p*la mea , cât p*la mea sa stea lânga tine ,câte suspine , nici ea nu mai crede când spune ca totul va fi bine .
Si nu ma cred inteligenta , sa-ti dau replici din filme . Atât timp cât nu ma iei cu ‘ma’,’ba’,’fa’ o sa ne întelegem bine .
Ia zi , cum ar fi daca n-as mai exista ? Care curva s-ar arunca prima
Esti tare suparat sau mi se pare,
Frate c*rva ramâne c*rva si la a 10-a reîncarnare ..
O tura, atât înseamna viata ta , ca si a mea . Asa ca stai in p**a mea pe banda ta
Iubirea – o forma rara de amnezie în care o fata uita ca sunt câteva milioane de baieti pe pamant , nu unul .
Adesea mi-as fi dorit sa nu treceti toti cu bocancii prin viata mea.:-w
Nu ?ineam nimic în mine,aveam ochii plân?i.Multa ura se aduna acum în pumnii strân?i.
N-o sa râd de obraz daca faci glume proaste. Stii si tu ca mi-e tipic sa ma doara-n p*la de parerile voastre .
Îmi pare rau si nu stiu daca o sa-mi mai para . Sa ma simt respinsa si a doua oara .🙂
Uneori , te trezesti vorbind la trecut . Amintiri ce pentru unii nu conteaza prea mult .:-j

Lasă un răspuns

