Scrisoare de dragoste 2

Posted: 21/06/2012 in Uncategorized

Din toate lacrimile care au curs candva,au crescut trandafiri,din care in fiecare zi am cules cate unul.Si-n fiecare zi mi-am adus aminte de spini pe care astia ii aveau.Dar la vederea frumuseti lor,am uitat de fiecare data.Am cules pt prima data un trandafir alb pe care spini nu-l uratisesa inca si puritatea lui sa oglindit in viata mea.Apoi am cules unul rosu fara de care gradina mea n-ar mai fi ramas aceiasi.Atunci ma inteles ce inseamna „a iubi” si tot atunci l-am intalnit pe \”el\”.
Acum cand dragostea noastra a cunoscut nemurirea… si inimile noastre fericirea… cand sufletele noastre unul dupa celalalt tanjesc… si fericirea in bratele celuilalt isi gasesc… imi vine ca sa tip in gura mare…ca dragostea mea pentru tine este mare…dar sunt constient ca asta nu se poate…deoarece orice greseala ne va desparte…cum dragostea noastra este pe ascuns…o sa astept fiecare apus…sa pot in brate sa te strang si sa iti zic tot ceea ce simt.

Lasă un răspuns

