x Arata-le la toti ce poti!!!:x

Posted: 01/11/2012 in Uncategorized

Credeam ca nimic din ce am nu-mi apartine . Si totusi am reusit sa pierd orice , dar nu pe tine .

Si ne certam, ne despartim „definitiv” , ne taiem în mici felii de pâine, si ne uram acum fara motiv, dar ne-mpacam pâna mâine

Tu ma faci sa rad. Tu ma faci sa plang. Tu ma faci sa simt ca traiesc. Tu ma faci strig: Te iubesc

Uneori când privesc stelele … ma gândesc daca Infinitul are Sfârsit🙂

Siiii nu ma lass doborataaa fara luptaa :-*

😡 Arata-le la toti ce poti!!!:x si atunci cand nu ii mai suporti ridica-te mai sus ca toti..?

 Stiu, vreti sa schimbati multe. Dar nu vedeti ca tot ce faceti, va face sa fiti târfe!;)

• Uneori e greu sa treci singura prin toate chestiile, si sa tii totul în tine pentru ca ti-ai pierdut încrederea în toti.

Sunt persoane care îmbraca haine scumpe…dar au un caracter ieftin.😡 Arata-le la toti ce poti!!!:x si atunci cand nu ii mai suporti ridica-te mai sus ca toti..?

Am invazat sa nu plang pentru ca ceva s-a terminat, ci sa zambesc pentru ca acesta s-a intamplat…

Nu trebuie sa suferi pentru un baiat toata viata!
Aratai indiferenta…nu ii arata casuferi!
Stii baietii sunt ca un elastic, cu cat te indepartezi mai mult cu atat mai repede se intorc la tine

Libertatea este starea de spirit de unde începe fiinta infinita a omului.

În viata sa încercam sa pastram un pic din inocenta copilariei, sa avem ceva din timiditatea unui adolescent, sa punem un pic de naivitate, apoi sa adaugam ceva din experienta unui adult, astfel vom fi mult mai aproape de fericire.(

Ca de obicei, exista o femeie minunata in spatele oricarui idiot.”

Las visele inutile in spatele meu si incerc sa fiu realista, lumea asta mi se pare prea rea, prea egoista.

Si n-am uitat, cat am plans defapt, cat am regretat, am realizat ca tot ce-i bine nu tine mereu cu tine, retine,dar nu uita ca intr-un final orice rau e ucis de`un bine

 Cel mai urât sentiment sa-l numesti ” prieten ” pe cel care ai vrea sa-l numesti ” iubit ” . .😐

# Nu o mai da cu mine în vrajeala..ca oricum esti mai prost decât situasia mea scolara !

# Daca esti singura nu înseamna ca esti o persoana slaba, înseamna ca esti atât de puternica încât stii sa astepti ceea ce meriti

# Voi scrie pe o caramida ” Mi-e dor de tine”si am sa ti-o arunc în cap sa simti si tu cum doare când îi lipseste cineva.

Acum tot ce va pot spune este ca am ridicat fruntea mult mai sus decat toti aceia care mi-au facut rau si stau bine!

# Daca sunt dragu?a cu oamenii care nu ma suporta, nu înseamna ca am 2 fe?e, înseamna ca am cei 7 ani de acasa !

 

 

Lasă un răspuns

