Printeso, ridica-ti capul ca o sa-ti pice coroana:)”

Posted: 04/11/2012 in Uncategorized

M-am jurat ca n-o sa plang .
Bai , situatia in ceea ce te priveste e cam grava , nu stiu cum sa te anunt dar prietena ta e o mare epava ! ;;)
Multi spun ca nu ne sta bine ! /:) sa vina sa mi-o spuna in fata mie !😉
De cele mai multe ori , sub machiaj , se ascunde o adevarata frumusete sau un MONSTRU ! :))
Diferiti ca 2 amprente , uniti de aceleasi sentimente ! ?
Nu sunt indiferenta , ci putin mai rece . . stai linistit ca trece !🙂
Învata cu timpul ca nici cei pe care îi considerai amici , nu te vor ajuta mereu sa te ridici !
Femeia care se respecta este în mintile tuturor baietilor , nu în poala lor. ;;)
pfu`… esti o bomboana de fata… pacat ca esti linsa de toti ! :-j
Bai fato , nu te mai da ceea ce nu esti .. cand tu pentru 20 de lei faci si ce nu gandesti !😉
Si încerci sa ma iei cu faze gen ” iubi , te iubesc ” , dar la tine „iubirea” e un joc copilaresc fara stres ! :-j
Cand cineva e foarte dulce cu tine nu te entuziasma prea tare , chiar si cea mai buna ciocolata are un termen de expirare !
Mi-au zis ca toate se-aduna, ca soarele o s-apuna.. Dar pâna atunci zâmbim pe aici, chiar daca fulgera si tuna! ?
Pacat ca te-ai schimbat. Pacat ca stralucesti ca un diamant falsificat !
Papusa, daca îti dau bani sa îti cumperi o viata , promiti sa o lasi pe a mea în pace ?

Ok, poti sa începi sa ma judeci
Bine, dar nu ma trage de mâneci
Stii ca viata mea e ca un meci
Daca nu-ti convine jocul, poti sa pleci de tot

Mai du-te dracu de zdrenta . Ma bârfesti pe la spate, n-ai curaj sa-mi spui nimic în fata ;-j .
Nu te doare pe tine grija , ce facem noi.. Daca ma mai enervezi mult , risti sa înceapa un al treilea razboi😉
M-am saturat de atatea curve proaste.. :-j .. De fete care se dau ” de treaba” dar sunt putin cam.. FALSE !
Nu-mi permit nici macar mie sa ma judec !!!!
Timpul meu e mult prea pretios, pentru a-l pierde cu orice jegos!
Nu am timp de persoane perfecte… le vreau pe cele sincere pline de defecte!!
Orice schimbare are consecintele ei… deci gandeste-te mai bine inainte de a cere cuiva sa se schimbe!
Rad si ma prefac ca nu s-a intamplat nimic… dar nu raman niciodata dator fata de un inamic!

 

Lasă un răspuns

