Cateodata trebuie sa spui si „NU”.

Posted: 02/01/2013 in [2]

Cateodata, trebuie sa renunti. Sa rupi o bucata din tine si s-o lasi in urma. Sa nu te mai uiti nicicand la ceea ce ai lasat si sa-ti continui drumul. Uneori, trebuie sa uiti ca esti incomplet si trebuie sa mergi mai departe avand doar..franturi din tine. Nu intotdeauna renunti pentru ca vrei, uneori esti nevoit sa faci asta, ca sa-i dai persoanei dragi puterea de a gasi o alta fericire. Poate ca nici ea nu-si doreste asta, insa o face pentru binele tau. Pentru ca tie sa-ti fie mai usor, pentru ca meriti o fericire simpla. Pentru ca meriti sa ai parte de ceva real, palpabil, fara nopti nedormite, dor si ganduri .

Trebuie sa deschizi bratele si sa dai drumul acelui suflet. Trebuie sa te desprinzi de amintire si vis. Ajuns la o intersectie, trebuie sa urmezi indicatorul “Viitor” , fara sa te mai uiti la ” Trecut” . Pentru ca desi ai inceput ca un intreg, trebui sa continui ca o jumatate.

Uneori, trebuie sa respiri adanc si sa spui “ADIO! ” , desi in acele momente ti-ai dori din tot sufletul sa spui “PE CURAND ..” . Trebuie sa-ti faci bagajul, sa impachetezi cu mare grija franturile de suflet, lacrimile intr-o sticla cu gat lung, sentimentele intr-o cutie sigilata si amintirile, inveleste-le intr-o panza a nostalgiei. Fa-ti bagajul si pleaca . Acolo unde simti. Acolo unde iti poti gasi linistea. Si niciodata, dar niciodata,nu privi in urma.

Desprinde-te de amintire. Eu,cel putin, asa am facut. Si mi-a aparut in cale o persoana deosebita, care zi de zi ma invata sa cred, sa sper si sa uit. Ma ajuta sa ma autdepasesc, imi construieste propriul drum si crede in ceea ce fac. De-as putea, nu i-as da nicicand drumul, insa stiu ca la un moment dat, va pleca. Insa voi zambi . Pentru ca mi-a oferit siguranta si m-a incurajat. Si mi-a aratat ca pot renunta la un suflet, fara acel ” bagaj” . Caci imi poate lasa in dar zambet si multumire.

Totusi, sper sa nu pleci. Cum sa renunt eu la sufletul tau

Lasă un răspuns

