Cine..cine e el?

Posted: 02/01/2013 in Uncategorized

Cine e el ,ma intrebi ? De ce ma gandesc la el, ma intrebi ? De ce el, ma intrebi ?

El e primul gand de dimineata si ultimul gand de seara. Si adorm ca un copilas dupa ce aud cele doua cuvinte fara de care somnul meu n-ar mai avea niciun farmec.

El e mereu primul si inainte de toate. Spre el ma intorc, atunci cand toate din jur o iau razna. Si mereu ma ajuta sa ma regasesc, pentru ca are o rezolvare pentru orice. Si daca nu are,  o ‘  creeaza ‘.

El face diferenta intre frumos si special si ma face sa ma simt iubita si apreciata,pentru ceea ce sunt,nu pentru ceea ce arat.

El e cel care ma invata zi de zi ca,totusi, tot zgomotul asta din jur are un rost si ma ajuta sa apreciez tot ceea ce avem. Ma invata sa ma multumesc cu ceea ce primim, desi alaturi de el vreau totul.

El poate sa invinga orice gand, traire sau ..kilometru.

El e vocea pe care o am in mine, cand sunt pe punctul de a ceda, pentru ca el e cel care-mi spune ” Poti ! ” .

El imi da motivarea de care am nevoie pentru a continua . Si tot el ma sprijina sa fiu cea mai buna.

El e cel care-mi vrea binele, indiferent ce inseamna asta. Si tot el e cel care nu vrea sa inteleaga ca eu nu percep un ‘ bine ‘ fara el.

El e cel care imi aduce zambet si fiori si niciodata nu ma lasa sa-i multumesc.

El e cel care mi-a reamintit cat de special e sa simt .

El e cel care ma ajuta sa accept din nou oamenii in viata mea, asa cum sunt, fara sa ma inchid in mine.

El e cel alaturi de care as pleca oricand, oriunde . Fara regret si fara niciun dubiu.

El e cel pentru care simplul meu apel de dimineata reprezinta zambete.

El e cel pentru care eu sunt dispusa sa lupt pana la capat.

El e cel care nu trebuie sa-mi spuna nimic, pentru ca simt.

El e cel care ma trezeste la realitate si-mi creeaza totusi visul.

El e cel care ma lasa sa fiu copil si nicicand nu ma critica. Si tot el ma pune sa mananc si sa dorm suficient, cand ma vede obosita.

El e cel care imi accepta orice defect si-l transforma in calitate . El ma lasa sa vorbesc mult si sa-l intrerup si nicicand nu se supara pe mine.

El e cel care nu-mi cere niciodata nimic si-mi ofera atat de multe ..

El e cel cu nume frumos. Nume pe care il va purta si …altcineva, desi nu-i convine . :)

El e cel care scrie cuvinte frumoase ,pe care doar eu le citesc.

El e cel care respecta,spera si iubeste. Neconditionat.

El e cel care intruneste talentul si istetimea. Si niciodata n-are incredere cand ii spun ..

El e cel care-mi ‘deschide ochii ‘ zi de zi si care nu ma lasa sa fiu trista.

El e cel fara de care ‘drumul ‘ ar fi anost si fara viata.

El e cel spre care ma intorc mereu cu ‘adevarata mea fata ‘ . Caci el imi cunoaste gandurile,sufletul si mintea. Si tot lui ii incredintez speranta, increderea si dorintele mele.

El e cel care ma face sa ma simt intreaga.

El e cel care exista si va exista.

El e cel caruia ii multumesc si singura persoana pe care am lasat-o sa ma ‘descopere’.

El e tot .

Si totusi,nu reusesc sa exprim nici macar jumtate din ce e el pentru mine  ..

Lasă un răspuns

