Inima fara rabdare!

Posted: 02/01/2013 in [1] :X:xx

Nu mai vreau sa astept. Sunt satula de conformare, speranta si regret. Vreau sa traiesc azi, nu maine si nici ieri. Vreau sa pot spune “VREAU!” , fara sa-mi fie frica de obositul ” TREBUIE ” . Imi doresc sa pot spune “DA” fara sa ma gandesc la “NU” , sau la consecintele alegerii mele. Stiu ca trebuie sa fiu mai hotarata, mai spontana si recunosc, mai curajoasa. Inca nu sunt, dar am sa fiu, caci mi-am pierdut rabdarea. Am obosit sa astept, am obosit sa-mi mai pese.

E timpul sa aleg , fara sa analizez toate optiunile. E timpul sa iubesc fara regret si sa sufar fara sa ma uit in urma. E timpul sa apreciez ceea ce am , fara sa ma gandesc la ce am pierdut sau am lasat sa-mi scape mult prea usor . E timpul sa accept ca sunt o simpla persoana si am dreptul sa gresesc. Am dreptul sa nu ma intereseze ceea ce vor altii de la mine , pentru ca azi contez eu . Iar azi, am dreptul sa iubesc si mai ales, am dreptul sa iubesc pe cine vreau. Fara nicio conditie .

Nu mai am rabdare sa astept ca lucrurile sa se intample de la sine , pentru ca vreau sa am ceea ce imi doresc. Si vreau sa stiu ca merit si voi primi. Si mai vreau sa stiu ca tu vei fi langa mine atunci cand voi realiza ca sunt un simplu om iar perfectionismul meu ma pune fata in fata cu lucruri neprevazute ; cand am sa iubesc fara sa ma gandesc la ..’ consecinte’ ; cand am sa rad cu sufletul ; cand imi va fi frica de inceput ; cand am sa fiu nesigura; cand imi va fi frica de multimi si broaste ; cand am sa te rog sa ma lasi sa-ti multumesc .

Nu mai vreau sa astept, pentru ca stiu ca existi. Voi lasa in urma asteptarea si ma voi dedica sufletului tau. Il voi ingriji asemeni unui altar, caci voi aduce zilnic incredere, speranta si dragoste. Il voi tine ferit de ochii celor “din afara ” si-l voi apara ca pe cel mai de pret lucru al meu. Il voi curata de temeri si urmele trecutului si in final, ii voi aduce alaturi un alt suflet si-l voi lasa sa se regaseasca.

Nu am rabdare sa astept,insa am rabdare sa am grija de sufletul tau. Pentru ca meriti. Zi de zi.

Lasă un răspuns

