Te deranjez!?

Posted: 18/01/2013 in Statusuri de indiferenta ;x

M`ai schimbat …si nu`mi pare raw deloc In inima pea vei fi pe primul` l0c

Si ce usor e sa zambesti` • cand ai incredere`n ceea ce esti`

Mereu cu zambetul pe buze • Nu ma stresez • Nu prea ma intereseaza ce urmeaza •

E de ajuns sa am incredere in mine • In ce pot sa fac ca sa fie bine •Iar intr-o zi imi voi aminti • Ca ai avut grija de mine • Macar o zi •

Toti avem probleme • Conteaza cum le facem fata • Nu le da prea multa importanta • N`ai decat o viata •

Am invatat sa suport • viata e grea • Dar nu suport un tradator • Asta-i boala mea •

Am intentii bune, pe bune // n-ai tu idee // Cate cuvinte frumoase pot spune[].
Nu mai esti la fel de aia ai pierdut; Daca tot te schimbi schimba-te cum erai la inceput; Poate doar asa iti vei aminti clipele frumoase; Visele ce nu se uita orice ar fi

entru mine sunt nişte amintiri. Care veşnic o să doară. Pentru tine e o simplă poveste de seară

Probabil că ai să plângi. Dar ştiu prea bine. Că plângi doar din orgoliu pentru tine

Acum cauţi melodii care să’ţi amintească de noi. Îţi pare rău. şi mie. da nu te mai vreau înapoi. •°”

Eu Asa Sunt. Asa Voi Ramane. Daca Ma Placi E Bine. Daca Nu. Obisnuieste`te!

A trecut mult timp NOI doi ne-am schimbat. Toth ce`a fost frumosh NOI n`am uitat. Deshi au fost piedici NOI am rezistath. Cu tine niciodata n`am tzinuth capul aplecath!

Nu plange te rog, trebuie` sa tii capul sus orice ar fi. Ai trecut si prin faze mai grele. Da-le uitarii!

Mereu spune: ” Daca nu tu atunci cine? ”

Că drogurile nu-s bune, da` e bine că le-avem! Aşa că hai să bem, da hai să bem!”

doar tu poţi simţi tristeţea mea la telefon.

Ai un mod de a veni usor la mine Si cand iei, iei tot ce e mai bun din mine; x!

Vrei sange, na sange! Sh priveste`tsi sufletul cum plange ca ai distrus prietenia noastra, ceea c` trebuia s` fie sfant, Fat0!

* Ptr. c`aS face Orice pentru. [ E.A ]! *

Faceati totul impreuna, cand erati mici intruna…

De când te-am cunoscut, întreaga lume a încetat să mai existe!

Suntem diferiţi atunci când avem pe cineva care ne iubeşte pentru că… aceştia ne oferă sute de motive de a trăi

Mi-ai întors viaţa cu susul în jos! Dar… ştii… chiar îmi place!

E minunat să ai pe cineva care este… Cea mai mare parte a lumii

Întorcându-mă în lumea mea, te găsesc mereu pe tine!

Am o mulţime de îndoieli, temeri, neîncrederi, însă… atunci când îl văd… Totul se transformă în bine

 

 Te deranjez? ♥ Iarta`ma, dar chiar nu`mi pasa

☺♥Incerci sa ma schimbi? Nici o sansawinking

☺♥Te legi de viata mea? Inseamna ca nu ai viatawinking

☺♥te-am jignit? te-am lovit? Meritaiwinking

☺♥M`ai mintzit? Proasta mishcarewinking

☺♥Sa risc? Tot timpul :X

☺♥Sa iubesc? Incercwinking

☺♥Sa sufar? Nu prea cred

☺♥Sa`l inshel? Pe el niciodatawinking:X:X

☺♥Iti pare rau? Prea tarziuwinking

☺♥Barfele voastre? oh go on… Nu ma afecteaza cu nimicwinking

☺♥Vorbe? Doar faptewinking

☺♥Prejudecatzi? Niciodatawinking

☺♥Ma critici?winking… Ok, eu imi traiesc viata oh go onhee hee

☺♥Fantezii? Doar realitatewinking

☺♥Prea mica? Nu, doar voi sunteti prea mari :X

☺♥Eleganta? Niciodata, doar copiatawinking

☺♥Sa iert? Tot timpulwinking

☺♥Sa uit? Niciodatawinking

☺♥Sa`mi iei ce`i al meu? :O… Ce`a mai proasta miscarewinking

☺♥Sa gresesc? Tot timpu`winking

☺♥Sa ma indrept? De multe oriwinking

☺♥Ma acceptzi asa cu sunt? N`o sa regreti love struck

 

Sa nu ma intrebi iubitul meu,

In lipsa ta daca mi-e greu,

Sa nu ma-ntrebi daca iubesc,

Sa nu ma-ntrebi daca traiesc,

Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor,

Sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor,
♥ Se spune ca iubesti o data’n viata, o singura iubire. Atunci cum se face ca suferim la orice despartire?

♥ Face pe inabordabila, e un Joc ce`l face des, Si isi joaca bine Rolul, inocenta, chip pervers

♥ Inima mea a luat’o razna, striga sperand s’auzi. Si chiar nu’nseamna ca nu plang daca n’am obrajii uzi.

♥ Speri s’ajunga ce’si dorea, sa’nvete sa lupte pentru vise pline. Sa’nvete ca fericirea ei e departe de tine.

♥ Amintirea ta mi’e dusmanul cel mai de temut, si cand dragostea vorbeste parca tot Pamantu’i mut!

♥ SI pentru el, esti doar o simpla fata. Mai mult de’atat nu ai fost niciodata

Sa taci cand vorbesc eu! Nu`mi place sa minti atat timp cat mint si eu`! Nu`mi place sa imi spui … [pa!] Nu uita – asta e replica mea!

♥ Am greșit… Știu frate da nu mai am ce să fac Și ce vină am eu că n.am știut cum ești, de fapt?”

♥ Poate pentru o clipă și tu ai fost fericit, dar eu ți.am mai zis frate că totu` are și-un sfârșit.

♥ Ma Urasti? Problema Ta.•Tupeista? Pt ca trebuie sa fiu mereu peste tine! •Vrei sa`mi devii prieten? Demonstreaza`mi ca meritzi •Indiferenta? Daca nu ma interesezi •Te urasc? mi-ai dat motive •Falsa? Doar cu unii •

♥ Minti ieftin si prost, iti stiu replicile pe de rost. Ce urmeaza sa spui iti zic eu dinainte. Mereu ai incercat sa ma faci din cuvinte. Am fost si voi ramane mereu aceeasi fata cuminte cu ganduri rele in minte…

N`o sa-ti dai seama. niciodata cu adevarat.
O persoana draga pentru tine ce`a`nsemnat!
Decat dupa ce o pierzi. ea a plecat.
Te`a lasat sa te gandesti. la ceea ce`ai aruncat

Lasă un răspuns

