Ea ??

Posted: 05/02/2013 in [;x]

1.Ea? e un model de urmat. mai poate zambii dupa tot ce i s-a intamplat.
2.Cine te iubeste cu adevarat nu iti asculta doar vorbele,asculta si tacerea ta!
3.Si orice moment va avea un final , dar nu va mai fi niciunul ca el asta e clar ?
4.Invata sa pretuiesti . Pe cel pe care’l iubesti . Chiar daca in dragoste mai razi , mai plangi , mai te amagesti!
5.Nu spune “Nu ma iubeste!”, spune “Si-a pierdut sansa.”
Nu spune “Nu îi plac”,spune “Nu m-a apreciat.”
Nu spune “S-a terminat”,spune “Ceva nou a început !”
6.• Baiatul: Esti frumoasa!
• Fata: Sunt grasa.
• Baiatul: Nu vad ‘slaba’ în ‘frumoasa’.. ?

7.Fiecare zambet si fiecare lacrima are povestea
8.Joaca-te cu mine, ca sa nu o faca viata! Zambeste-mi, ca sa pot face si eu acelasi lucru. Glumeste.. pentru ca ador sa rad!

9..O prietenie adevarata e posibil sa nu dureze toata viata, dar este cea pe care ti-o amintesti cât timp traiesti.

10.Esti motivul ce ma împinge sa cred ca viata are un sens.

11.Stiu… Ca viata merge înainte, asa trebuie sa fie, stiu ca toata lumea spune: ” De ce tocmai mie? ” . Încerc sa nu arat mereu cât de mult ma doare.. si astept la fel ca toti s-apara raza de soare !

12.Diferenta dintre mine si tine e ca eu nu minteam când spuneam ca îmi pasa!

13.E minunat cum o simpla conversatie pe messenger, îti poate schimba total viata.

14.Distanta este doar un test ca sa vedem cat de mult poate calatorii iubirea! 3
15.? . Urasc momentul acela cand incerci sa nu plangi in fata cuiva ,si apoi apare intrebarea stupida :”Esti bine?” si pur si simplu cedezi!..:|

16.Suntem prietene de cand ne stim , si asa o sa fie pana cand o sa traim.!

17.Sunt oameni care te îmbratiseaza si apoi îti dau cu piciorul… Sunt oameni carora le oferi sufletul pe tava, iar ei realizeaza asta mult prea târziu sau niciodata.

18.Si vreau sa zic ” Nu-mi pasa ! ” . Dar totusi inima nu ma lasa .
19.Am plecat cu capul sus din viata oricui,oricând,chiar daca,dupa colt,îmi vedeam inima plangând.

20.Mereu va fii o fata mai frumoasa ca tine, tu trebuie doar sa gase?ti baiatul caruia sa nu-i pese.

21.To?i spun “daca iube?ti pe cineva, lasa-l sa plece”, dar nu spun niciodata ce sa faci daca acesta nu se întoarce .
22.Poate nu stiu sa-ti arat cât de mult însemni pentru mine,dar acolo în inima mea stiu ca momentan esti cea mai importanta persoana din viata mea .

23.Sec, mai sec ca orice vin. E faptul ca acum câteva saptamâni ne tineam de mâna. Acum nu stim cum sa ne ocolim .

24.Sufletul îmi plânge de durere si de dor , ma uit în sus si zic : Doamne , vreau sa mor !

25.Si e mai bine asa , sa stam despartiti , decât de forma unor ‘’ frumosi iubiti ‘’ .

26.Îmi reprosezi ca m’am schimbat . Dar defapt , tu nu m’ai cunoscut .

27.Mai bine sa ai langa tine o copila care rade din orice.. Decat o tarfa care zambeste doar cand iti vede portofelul .

28.Pentru tot ce`am vrut , am trecut prin foc si ploi … ?

29.Pret de o clipa ma rusinez si as vrea sa dau banda înapoi sa-mi înghit cuvintele. Dar viata e un film care se toarna o singura data si atât ;; )

30.De ce sa plâng? când suflete ?i zâmbete pot ?i eu sa frâng
31.Nu’i asa, puiule ? Stii ca tin la tine. Din prima clipa ai reprezentat lumea pentru mine !
32.Si uneori simt ca … nu mai simt nimic !:|
33.Eh . na ! Pot si cu si fara tine .
34.Imbracat în zâmbete aproape orice om e fals! Am crezut în ochi sinceri si da, m-am ars.

35.Incerc sa ascund calvarul numit depresie si zambesc fals doar pentru o buna impresie .`
36.Ieri ma tineai în brate , iar azi te vad pe strada spunândui la c****a ta ca o iubesti .

37.Toate prietene mele îmi zic : Daca l-ai fi iubit , nu l-ai fi parasit , dar eu le raspund : Daca nu m-ar fi în?elat nu l-a?i fi parasit .

38E pacat ca ma sufoci cu dragostea ta , n-ai înteles ca-mi place libertatea deja , sunt pregatita sa te accept asa cum esti , dar întelege-ma si tu atunci când vezi ca gresesti .

39.Ceea ce conteaza nu sunt loviturile pe care le dai, ci acelea pe care le prime?ti ?i la care rezi?ti pentru a merge mai departe.

40.Mama mea mi-a spus ca femeia perfecta nu exista , asa ca i-am dat o oglinda . ?

41.Te ignora acum, dar vor avea nevoie de tine mai târziu. Asa e viata !

42.Nu-mi aminti cum eram amândoi . Nu vreau sa mai plâng iar pentru noi …
43.Tot ce-am încercat sa fac pâna acum a fost sa-i fac pe al?ii sa fie mândri de mine, facând multe greseli! Însa nu mi-am dat seama ca tot ce coneaza e sa fiu eu mândru de mine.

44.Cel mai frumos sentiment , este acela de a dormii în bratele persoanei iubite ! ?

45.În relatiile de azi definitia ” pentru totdeauna” este “pâna gasesc pe cineva mai bun” !
46.Adevarul este : Unei fete îi place la nebunie , atunci când un baiat îi zice tot ce simte pentru ea ! ?

47.Daca nu stiti sa cititi în inima unui baiat , atunci nu-l judecati.

48.Nu ne oprim din joaca atunci când îmbatrânim ci îmbatrânim când încetam sa ne mai jucam.
49.Prietenii vin si pleaca în voia lumii, dar asta nu înseamna ca nu-i am la suflet pe unii !
50.Scuza-ma, ai un foc, s-aprindem o discutie?
Ca dupa ce fumam poate gasim si-o solutie.
51.Fiecare moment e un nou început, viata merge înainte, indiferent de ce-ai facut.
52.Familia îti va fi mereu alaturi, indiferent de situatie. ?
53.Dupa aer, hrana si somn, prieteniile sunt esentiale pentru supravietuire. ?
54.Da, gluma ta a fost amuzanta. Dar nu voi râde pentru ca nu te suport!
55.El ma face frericita..datorita lui ma simt iubita ?
56.Un zambet creeaza fericire chiar si acolo unde lacrimile au format mari de tristete.
57.Sunt indiferenta ! Sii? Pe tine ce te intereseaza? Nu vezi ca toata lumea nu te agreeaza ?..
58.Zâmbesc si daca nu te mai am..am sa zâmbesc mereu chiar daca te iubeam
59.Si imi place sa cant ce simt..asa durerea din mine incet dispare si incep sa ma gadesc ca sunt doar niste incercari trecatoare ?.

60.Nu o face pe desteptul cu ea,pentru ca vei avea de pierdut.
61.Dragostea rezista doar ca orgoliul e mai puternic.
62Niciodata nu stii cand totul poate lua sfarsit ! Azi totul e-n culori , maine poate-i prea tarziu! ( : .
63.Vezi tu.. Momentan nu am chef sa privesc în jur! Pentru ca te vad pe tine ?i îmi vine sa înjur !
64.Lacrimile contin durere dar nu uita, durerea se poate transforma foarte usor în putere.

65.A început cu fluturasi în stomac dar acum pur si simplu doare .
66.Ai facut-o sa plânga ca sa te numesti “baiat”,dar o sa-ti vina sa-ti ceri scuze, chiar si daca esti 100 % nevinovat !

67.Sunt doar o fata ! Pot sa fiu citita ca si o carte deschisa , dar în acelasi timp pot ascunde multe .

68.Te-ai trezit la realitate, din pacate prea tarziu. Vei cere sprijinul meu, stii bine no sa mai fiu. O sa rad, tu o sa plângi, faci parte din filmul meu. A venit timpul sa simti ce-am simtit si eu.

1.Cu totii avem o poveste . ! Scenariul e acelasi ! Diferite sunt doar personajele . Insa aceea poveste ne poate marca pe viata !
2.Sunt satula de tine, satula de noi. Stai, nu pleca ! Ia si trecutu’ si carati-va amândoi.3
3.As vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei. Numai asa ti-ai da seama ce mult însemni pentru mine!
4.Pun stop! Caci dupa ‘altul’ tot un ‘altul’ vine.
5.Destul ! Am adunat prea multa ura. Pe-ai mei o sa-i iau mereu în brate si pe restu-n  ….!
6.As alerga întregul pamânt . Sa stiu ca ajung cu bine . Sa stii as pleca în lume . Doar sa stiu ca ajung la tine !
7.Nu exista durere mai adânca decât aceea pe care, dintr-un motiv sau altul, n-o putem împartasi cu altii. Nu exista suferinta mai ascutita decât cea provocata de secretele pe care nu le putem destainui. Dar când ne facem curaj si vorbim cu cineva despre acele secrete care ne chinuiesc, am facut deja primul pas spre vindecare.

9.Uita-te în ochii mei. Zâmbeste putin ! Fa-ma sa nu regret ca esti baiatu’ la care tin :”> .!

Lasă un răspuns

