<3

Posted: 24/02/2013 in [;x]

Amintirile rabufnesc odata cu primii fulgi si da,le vreau sterse.

Young enough to know I can
Old enough to know I shouldn’t
Stupid enough to do it anyway.

Daca viata este un test, atunci îmi fac fituica. Încerc sa am suflet de fier si principii de stânca.
As face spectacol la trapez cu tine…si cu prima ocazie sa-ti dau drumul !😉
Hold your head high. People would kill to see you fall.=tineti capul ridicat. Oamenii ar ucide sa te vad cadea.

It’s so loud inside my head
With words that I should have said
As I drown in my regrets
I can’t take back the words I never said!

(Skylar Grey-Words)

E felu tau de-a fi sa ma faci sa nu te suport,ciudat cum în acelasi timp, de-atâta timp ,simt ca esti tot.

Momentan, am visele mele, si daca chiar te întrebi , nu esti si tu printre ele! :*

Cataloghezi oamenii dupa propriile preferinte, pui etichete fara cerinte . Te crezi desteapta? Impusca-te :*
Ti am dat dragoste,pe cand tu mi-ai oferit doar ura.La tine dragostea vine doar pe factura.

De multe ori ma-ntreb, oare cât o sa mai tina, Oare câti or sa plece si-or sa vina

In venele mele tensiunea scade rapusa de lene.E prea devreme sa-mi fac probleme.

So take me or leave me ,
I’ll never be perfect , believe me !

I don’t wanna dream , I just wanna live it.

Te doare desi nu simti nimic, e greu de-nteles cum ieri râdeai cu pofta iar azi n-ai forta sa zâmbesti .

Nu are rost .Ma uit, privesc si zic :” Da, a fost.”

Ai intins de multe ori coarda de-a lungul timpului,acum e randul mei si-am sa ti-o intind,da-n jurul gatului😉

Ia-ti liber de la stres pentru o vreme.Nu-ti mai bate capu` uita de probleme.

Nu cauta raspunsuri imposibile. Mai bine schimba întrebarile…

Nu aveti nevoie de oglinzi.Sunteti toti la fel🙂
Viata e frumoasa si fara efecte speciale.

Lasi timpul sa treaca si pierzi sentimente. Povestea ia sfârsit învelita în regrete.

Hai sa facem schimb de replici…vei vedea cat e de greu!😉

Un zambet azi, un zambet maine, totu’-i dat uitarii. Problmele ce-au fost cad sub semnul intrebarii .

I feel like i’m far away from this world.

Respect pentru baiatul care spune: “Nu pot ! Am prietena si o iubesc !”
Nu ducem lipsa de cuvinte, ci de curajul de a le rosti …:|

Si daca vreau sa iasa fum . Stiu unde sa dau foc.😉

Daca ma crezi copil lasa-ma sa fiu. Am destul timp sa sufar, dar mai tarziu.

Nu exista miracole.Doar magie ieftina.:)

“A ierta” nu înseamna “a uita” :*

E interesant cum noi simtim atât de multe, dar nu spunem un cuvânt. Cum tipam în interiorul nostru, dar nu putem fi auziti.🙂

Cea mai grea parte la a te preface ca nu îti pasa este de fapt gândul ca îti pasa atât de mult.

Tuturor le place sa auda adevarul, mai ales când este despre altii.:-j

Im not addicted…I’m just affraid of that voice that says ‘goodbye.:)

Life is too short to be taken seriously🙂

Nu ne amintim zile, ani,ore. Ne amintim momente.

Raneste-ma cu adevarul. Nu ma face sa ma simt bine cu o minciuna.:)

acel sentiment de vinovatie.. si nu stiu de ce ,dar simt ca trebuie sa ti-l atribui tie🙂

Toti imi spun:”Nu plange,totul va fi bine! „dar eu las capul in jos si zic :”lui nu`i pasa d mne! ”
Cand ai un prieten aproape d tne, Uiti dc e rau si te gandesti la bne .
Nu renunta niciodata la ceea c îti apartine,si nu permite altora sa renunte la tne.
 Ciudat ca în amintire totul pare un cosmar . Ca într.un joc stupid fara adversar !
Trecem dintr-o stare-ntr-o mie de stari Ma ucizi c-o privire, dar ma-nvii dupa un infinit de sarutari! 
 Pe bune, pot spune, sa se consume pâna la spume, suntem impreuna indiferent de ce s.ar spune !
Odata ce am deschis ochii, am vazut acelasi zâmbet, avea magie, era luminos, si puternic, ca un tunet !
 Piedicile peste care ai trecut cu mine, au fost clipe ce sperai cândva sa nu se mai termine !
Când sunt lânga tine parca nu mai am rabdare . Ca as vrea în fiecare zi sa te strâng în brate tare !
Îmi imaginez ca el e medicamentul meu si îmi revin instantaneu.
Acum primesc apeluri din partea ta, vrei sa te sun, nu observi ca în rela?ia asta numai eu ma sugrum ?
 Noptile se scurgeau la fel ca vinul din pahare, desi credeai ca pâna si timpul ti.a cazut la picioare !
 Am tors asa sortii, am stors teama mot?ii . Unii vad mereu lumea de sus, precum pilotii !
În via?a am înva?at ca fericirea se plate?te, pierduta în amintiri, vezi cum totul se prabuseste !
Si-ti spun tare si clar : Nu plânge pentru nimeni , e-n zadar !
Am pe-obraz raze de soare , dar în sufletul meu ploua .
Se scrie “gelozie” , dar de cele mai multe ori se citeste “nu vreau sa te pierd” !
Viata mea are traseu dar nu se stie unde duce. În statie unii coboara altii se pregatesc sa urce.
Banii nu înseamna nimic când cei dragi te uita, viata e scurta, vei realiza pe ultima suta.
Sunt singura ca nu am crezut în suflete pereche. Dansez cu o sticla goala si cu o poza veche.
Sa renunti si sa-si bagi pl în ele promisiuni, Sa fii nervos dimineata ca e iarasi luni.
     Incearca sa zâmbesti, urmeaza sfatu’: „Fii fericit, toate trec ba, da-le dracu !”
   Si când aveam probleme îmi spuneai:”Sunt aici, nu te teme!”
 Au fost promisiuni cum ca o sa se iubeasca pana cand soarele o sa inceteze sa traiasca.
Iti amintesti cum treaba incepea sa se’ncinga si fulgi de zapada se topeau inainte sa ne’atinga? ..

 

Lasă un răspuns

