Povestioare.

Posted: 24/02/2013 in Uncategorized

1.{ Seara, pe malul marii }
El: Iubito, vezi steaua aia mare?
Ea: Da. Ce-i cu ea ?!
El: Acea stea esti tu .
Ea: Mda, frumos. Dar.. nu mereu e noapte s-o poti vedea!
{ Dimineata }
Ea: Vezi, nu mai este acea stea !
El: Pai cum sa fie, daca e aici, lânga mine!?

2 .
Dupa o discutie scurta ca între prieteni :
El : trebuie sa închid ca sa sun pe cineva special !
Ea :[ care îl iubea mult mai mult decât pe un amic ] : Bine:( .
El: Ceau .
Ea : Ceau …
Închide telefonul si începe sa lacrimeze😦 … Dupa nici un minut suna telefonul cu numar necunoscut :
Ea: Alo ?😦
El : Sunt eu . Te iubesc , scumpo ! :X
Ea : Si eu😡 !
El : Asa cum ti-am zis , am sunat pe cineva cu adevarat special pentru mine iar aceea esti tu.

3.
Ea: Iubitule, maine e ziua îndragostitilor!
El: ?i? Ne-au invitat? ( rade )

4 .El:Iubi, iarta-ma! m-am tot gandit si cred ca nu pot sa stau departe de tine…
Ea :Awwww, nu imi mai spune. Gandesti? Bravo pentru noua ta capacitate!

Ea : Pot sa’ti marturisesc ceva?
El : Sigur ..
Ea : Zambetul tau este cel mai dulce zambet pe care l’am vazut in viata mea ..
El : Pot sa’ti marturisesc si eu ceva?
Ea : Normal ..
El : Acest zambet exista doar atunci cand sunt cu tine ..?

5. Ea: – Vrei sa fii soarele meu?
El: – Desigur iubita mea!!
Ea: – Ok, atunci stai la 149.400.000 km departare de mine!

6. Ea: Doamne, cât de repede îti bate inima!
El: Pai depinde…
Ea: De ce depinde?
El: De cât de aproape te aflii de mine .

7. Baiatul: La revedere…
Fata: De ce?😦
Baiatul: Am gasit pe altcineva mai bun.
Fata: Si eu,dar am închis ochii si am trecut peste doar pentru a ramâne cu tine

8. EA: Buna !
EL: Bunaa!
EA: Uite,asta este cadoul meu de ziua îndragostitilor ?
[el desface cadoul si gaseste un ceas ]
EL: Multumesc ? ! Uite,asta este cadoul meu,dar înainte sa-l deschizi vreau sa-ti spun ca nu mai vreau sa fiu prietenul tau.. Ea fuge acasa plângând.
[deschide cadoul,si gaseste un inel pe care scria :
” Acum vreau sa fiu sotul tau..” vrei sa te casatoresti cu mine ? ” ?

9.El: Vrei sa fii sotia mea ?
Ea: Daa , dar nu sutem prea mici ?
EL: Stiu , dar voiam sa te cer de sotie acum , sa stiu ca toata viata vei ramane doar a mea. ?

10. El: Totul se schimba.
Ea: Si dragostea noastra?
El: Da.
? Ea se supara si se întoarce cu spatele la el.
El: Da, dragostea noastra creste.

.
11. El : Pot sa te tin de mana?
Ea: Nu
El : De ce?
Ea: Pentru ca ma va durea cand imi vei da drumul ? ! .

12 .Ea: Spune’mi ceva frumos!
El: Tu!
Ea: Ceva mai frumos?
El: Noi.
Ea: Exista altceva mai frumos?
El: Pentru totdeauna ..

13. Ea: Aseara te-am visat.
El: Wow! Serios? Si ce ai visat?
Ea: Nu îmi aduc aminte.
El: Atunci cum stii ca m-ai visat?
Ea: M-am trezit fericita

14 . Fata: Ma iubesti?
Baiatul: Sigur ca da, cum poti întreba asa ceva?
Fata: Daca sar eu, sari si tu cu mine?
Baiatul: Nu.
Fata: …
Baiatul: Daca sari tu, eu am sa fiu jos, gata sa te prind. ?

15.
El: Înca te mai iubesc. .
Ea :Eu nu. Îmi pare rau.
El: Atunci prefa-te!
Ea: Poftim?
El: Prefa-te ca ma iubesti.
Ea: De ce?
El :Pentru ca ca am nevoie de iubirea ta.
Ea: Nu are sens…Ti-am spus..
El:Te rog..foar fa-o.
Ea: Te iubesc!
El:Daca mai fi iubit vreodata cu adevarat..nu o spuneai!

16.
Ea: Te iubesc…
El: Si eu, scumpa mea.
Ea: Atunci, hai sa fim impreuna!
El: Eee, asta nu se poate!!
Ea: Huh?! Pai cum asa?
El: Pai nu vreau sa am o relatie cu tine!
Ea: Dar ai zis ca ma iubesti??
El: Pai te iubesc!
Ea: Si atunci??
El: nu pot,fii cu tine. Imi pare rau .

17.
Ea : Stii unde as vrea sa fiu pentru totdeauna ?
El : Nuu, unde ?
Ea : În inima ta ?.
EL: La fel si eu iubito ?

18 .
Ea: Si daca pierd totul?
El: O sa ma mai ai pe mine .

19. El: Îti promit ca o sa fiu mereu lânga tine..
Tu ce îmi promiti?
Ea: E prea mult timp.. Roata vietii se întoarce si poate într-o zi o sa ne urâm..
El: Bine, chiar daca o sa te urasc, atunci când vei avea nevoie de mine o sa fiu acolo.
Ea: Nu cred.. Daca ma urasti nu o sa vrei sa ma vezi..
El: Pai atunci o sa închid ochii.
Ea: Nu vei vrea sa ma auzi..
El: Pai nu o sa te las sa vorbesti.
Ea: Atunci?
El: Te voi îmbratisa si îti voi spune:” Îti amintesti de acea zi în care ti-am promis ca voi fi mereu aici cu tine? Vorbeam serios. ?

20 .
Ea: stii ce vreau sa fiu când voi fi batrâna?
El: ce?
Ea: singura ta amintire.

Comentarii
  1. pisiiio3 spune:

    Drăguț….treci te rog și pe la mine…

    Apreciază

Lasă un răspuns

